|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het floorboard van de gitarist van mijn band is net een week af.. Ik vind het zo vet geworden dat ik jullie de foto's niet wilde onthouden Hoe dat allemaal aangesloten is? Vet |
|
WOW Mooi gemaakt |
|
ziekelijk ja.. Het floorboard heeft hij laten bouwen, de rest heeft hij zelf gedaan.. |
|
Wel raar dat die small clone (3e van links boven) op de eerste foto zwart en op de 2e paars is. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ja, eeuh ... wel vet gaaf enzo, maar niet erg praktisch lijkt me. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Gaaf! |
|
quote:Dat heet licht inval |
|
Hier mijn instrument |
|
Black Dan http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: Kleurenblind?? Op beide foto's is hij duidelijk paars.. Staat je monitor zo donker soms? Ik zou trouwens niet kunnen zeggen of deze small clone de vintage of de reissue is, de gitarist heeft beiden.. quote: Hoezo niet praktisch?? Hij had ze eerst allemaal los bij zich, toen was hij een half uur bezig met aansluiten.. Nu is het koffer open, stroom aan, gitaar inpluggen en spelen. Maar je hebt het vast over de kwantiteit pedaaltjes.. Je ziet vast ook die 2 line selectors, die gebruikt hij om in 1 keer hele groepen te kunnen schakelen. |
|
Ja ik kan me niet voorstellen dat je al die dingen tegelijk gebruikt, en je staat zo op het verkeerde knopje natuurlijk "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
ja wel, ik moet zeggen ... Ziet er erg vet uit en zo maar ik snap ook niet goed hoe je daar nu deftig mee werkt. Zou uw gitarist wel eens in actie willen zien In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote:Maar dat wil nog niet zeggen dat je erop kan spelen, hmmmmm? Right back at ya! Touché, pussycat! |
|
quote: zoek de verschillen, +/- 100, denk ik. ach ja, tis ook wat je ermee doet, natuurlijk. hier nog een foto van mijn eerste grote liefde, alweer sinds 1985 zo ongeveer. let ook even op de geweldige farfisa buizenbak, die helaas al jaaaren geleden overleden is, ik gebruik alleen de speakers voor gebruik met de marshall top thuis. en let even op de hot rock guitar aan de rechterkant. voor de beginner. Oud Vuil. |
|
*plaatje* Die F%^&^&#king webcam wil niet werken tenzij je 86 Bouwlampen ergens op mikt, Trustmeuk anyway, een BC Rich, standaard model, hij ztaat zelfs al niet meet op de site probeer deze zomer wel weer een keer een foto te maken in t volle zonlicht, mischien dat de cam me dan goed gezind is respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Meet the family Ibanez Soundgear custom 6-string bass Samick 5-string fretless bass Vantage 725B 4-string bass Jackson Kelly/performer guitar En dan heb ik nog een paar versterkers en speakers. Zie mijn site, voor de geïnteresseerden: Joris' home built stuff Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
|
quote: Toch is dat ook een leuk effectenboard. Maar ik moet wel toegeven die Snaack postte Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ik zou graaaaaaaaaaaaaaag horen welk geluid Snaack met dat Soundboard uit z'n versterker rolt! |
|
quote: Ziet er stoer uit, maar lijkt nie prettig werken!!!!! heeft tie een tapdance curcus gehad?????? |
|
Nogmaals, heren, hij gebruikt 2 lineselectors om met 1 trap hele groepen effecten te kunnen schakelen En dat tapdansen valt wel mee, (ook daardoor natuurlijk) De achterste rij pedaaltjes is verhoogd zodat hij er makkelijker bijkan.. |
|
.. en met welk knopje komt er nou helemaal geen geluid meer uit (altijd handig om te weten ) |
|
Bij me die helemaal rechtsonderaan (mute). |
|
bij hem het knopje achterop zijn rug, "power off" |
|
Kunt u dat even aanwijzen? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |