![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() Hoeveel voor betaald ? In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! ![]() |
|
dit is mijn gear: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en nu ben ik aan het sparen ![]() ![]() |
|
zon BC Rich NJ Warlock was 1300 gulden. ![]() |
|
quote: zo'n ding heeft ook iedereen tegenwoordig ![]() |
|
quote: die heb ik dus ook ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: eeh ja? en als je uit dromenland terug keert in de harde werkelijkheid? ![]() ![]() |
|
![]() vorige week gekocht bij feedback (zie pagina 1) Je moeder. ![]() |
|
quote: neehoor, dit was de eerste in Nederland van de nieuwe NJ Series ![]() ![]() |
|
quote: dat is wel erg gaaf. echt een mooi ding. ![]() Waar woon jij en heb jij een goed slot op de deur? ![]() |
|
hehehe jah een heel goed slot ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: hmmmm ![]() mooi gitaartje. ik hoop dat er een vet geluid uit komt want dat is natuurlijk het belangrijkste. ![]() ![]() |
|
en wederom moet ik je jaloers maken ![]() hoewel ik nog een beginneling ben en nog niet zo'n goed oor heb op dat gebied vind ik em zeker fijn klinken èn fijn spelen ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: mooi, we horen het tezijnertijd wel als je eens op gaat treden of zo. ![]() ![]() |
|
Ik heb er geen zonder mezelf, maar dit is 1 van mijn schatjes: ![]() ![]() ..en dit is de andere. Hij is blauw, maar lijkt hier net zwart. ![]() ..hier komt het blauwe er wat beter uit: ![]() en dan hetgene wat er allemaal nog aanhangt: Via wah-pedaal.. ![]() ..de voorversterker in.. ![]() ..dan naar de effectenbak.. ..naar de volgende effectenbak (mijn oude, gebruik ik alleen nog voor de synth geluiden).. ![]() ..naar de eindtrap.. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 20-06-2002 10:01] ![]() |
|
die blauwe is wel heel erg mooi ![]() wat ben je eigelijk kwijt voor een beetje goeie gitaar+alles wat erbij hoort??? (ziet er in ieder geval als een dure hobby uit) My madness, my sadness ![]() |
|
quote: dank je ![]() die kleur zie je ook niet zo gek vaak. Maarre, wat die zooi kost: belachelijk veel! ![]() |
|
quote: die is echt super mooi, is dat nou een ibanez rg 550exgk???? ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: en je kunt mijn gezicht niet eens zien! ![]() nee, dat is een RG7 620, maar gecustomized met een spiegelende slagplaat o.a. tis een 7-snaar in tegenstelling tot de rg 550exgk ![]() ![]() |
|
quote: de gitaar ![]() ![]() |
|
quote: als je eerder was geweest: ik heb een maand geleden een Ibanez S 540 LTD verkocht... Supervette gitaar, alleen ik speelde er nooit meer op (speel alleen nog maar 7-snarig) - ben me scheef aan het zoeken naar een foto, maar vind er geen! - ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Kunnen we hieruit concluderen dat je opzoek was naar zo'n gitaar ???? ![]() |
|
---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- ![]() |
|
quote: Aha! Een gecustomized gitaar ![]() Hmmz.. Ik zal ook maar weer eens foto's van mijn zooi opzoeken en uploaden.. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |