|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hoeveel voor betaald ? In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
dit is mijn gear: en nu ben ik aan het sparen voor een aantal versterkers |
|
zon BC Rich NJ Warlock was 1300 gulden. |
|
quote: zo'n ding heeft ook iedereen tegenwoordig |
|
quote: die heb ik dus ook Je moeder. |
|
quote: eeh ja? en als je uit dromenland terug keert in de harde werkelijkheid? |
|
vorige week gekocht bij feedback (zie pagina 1) Je moeder. |
|
quote: neehoor, dit was de eerste in Nederland van de nieuwe NJ Series |
|
quote: dat is wel erg gaaf. echt een mooi ding. Waar woon jij en heb jij een goed slot op de deur? |
|
hehehe jah een heel goed slot Je moeder. |
|
quote: hmmmm dan maar sparen. mooi gitaartje. ik hoop dat er een vet geluid uit komt want dat is natuurlijk het belangrijkste. |
|
en wederom moet ik je jaloers maken hoewel ik nog een beginneling ben en nog niet zo'n goed oor heb op dat gebied vind ik em zeker fijn klinken èn fijn spelen Je moeder. |
|
quote: mooi, we horen het tezijnertijd wel als je eens op gaat treden of zo. |
|
Ik heb er geen zonder mezelf, maar dit is 1 van mijn schatjes: ..en dit is de andere. Hij is blauw, maar lijkt hier net zwart. ..hier komt het blauwe er wat beter uit: en dan hetgene wat er allemaal nog aanhangt: Via wah-pedaal.. ..de voorversterker in.. ..dan naar de effectenbak.. ..naar de volgende effectenbak (mijn oude, gebruik ik alleen nog voor de synth geluiden).. ..naar de eindtrap.. [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 20-06-2002 10:01] |
|
die blauwe is wel heel erg mooi wat ben je eigelijk kwijt voor een beetje goeie gitaar+alles wat erbij hoort??? (ziet er in ieder geval als een dure hobby uit) My madness, my sadness |
|
quote: dank je die kleur zie je ook niet zo gek vaak. Maarre, wat die zooi kost: belachelijk veel! |
|
quote: die is echt super mooi, is dat nou een ibanez rg 550exgk???? |
|
quote: en je kunt mijn gezicht niet eens zien! nee, dat is een RG7 620, maar gecustomized met een spiegelende slagplaat o.a. tis een 7-snaar in tegenstelling tot de rg 550exgk |
|
quote: de gitaar is nog steeds mooi, ik ben me een beetje aan het orienteren op gitaren enzo wil er binnenkort eentje kopen |
|
quote: als je eerder was geweest: ik heb een maand geleden een Ibanez S 540 LTD verkocht... Supervette gitaar, alleen ik speelde er nooit meer op (speel alleen nog maar 7-snarig) - ben me scheef aan het zoeken naar een foto, maar vind er geen! - |
|
quote: als er een god zou zijn zou die echt een hekel aan me hebben denk ik |
|
Kunnen we hieruit concluderen dat je opzoek was naar zo'n gitaar ???? |
|
---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
quote: Aha! Een gecustomized gitaar In de Baroeg vroeg ik me al af of jij ook al een UV777p had aangeschaft.. Mooi gitaartje man! Hmmz.. Ik zal ook maar weer eens foto's van mijn zooi opzoeken en uploaden.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |