|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gadverdamme!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Wist ik het maar |
|
quote: dat zit ook in jou hoor! niks vies aan! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Een foto van 3 jaar geleden dus let niet op mij maar op mijn muziekinstrument "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: ER zijn meer dingen die ook in mij zitten waarvan ik liever geen foto's zie. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: tsja, ach, dan verschillen wij daarin van mening I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Inderdaad Iemand mijn instrument nog zien?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Violen heerschen!! mooie foto ook trouwens Zenial |
|
quote: Violen heerschen zekor! Dank je "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Volgens mij is dit instrument voor meer doeleinden te gebruiken |
|
quote: OMFG Erg mooie foto hoor |
|
quote: he wij hebben bijna dezelfde gitaar. alleen heb ik em in het mat zwart met schuine hoeken "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Zo dit is de mijne dan. heerschend ding "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Mijn nieuwste schatje. Dit weekend gekocht! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: dam gaaf ding hoeveel kost zo een ding? weet jij misschien iemand die er een verkoopt? Metal heerst |
|
En nog steeds weet ik niet welk model dit nou is; JDR '94 of JDR '96 ? Het rare is dat ik van die haaietanden heb, terwijl de JDR '94 niet heeft; maar ik dan maar 2 humbuckers terwijl de JDR '96 2 humbuckers + 1 single coil heeft. Ook heb ik een omgedroaide kop, dat hebben beide JDR's standaard geloof ik.Weet iemand welk model ik nou precies ZOU kunnen hebben ? [Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 15-01-2003 17:20] Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Het gaat bij je eerste gitaar niet zozeer om hoe hij eruit ziet, want je zal er toch niet veel mee optreden en er alleen maar thuis mee oefenen. Het gaat erom dat je wat kan rammen zodat je het kan leren... Ik zou niet aan zoiets beginnen Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ibanez Gio Gax70 Ik heb hem in het rood. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 15-01-2003 17:37] |
|
quote: !! gefeliciteerd hehe |
|
Bruce Banner |
|
quote: ik heb em bij de feedback vandaan voor 539 euro "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Hey dat is willem.. met een paarse bass Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
haha, die was toen dus geleend ofzo.. nu ligtie bij mij op schoot in 't zwart |
|
quote:geld over ofzo wat een mooie gitaren Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |