|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Oja, ik heb ook nog een Yamaha synth, maar daar heb ik nu geen foto van.. En een blokfluit uiteraard. [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 24-11-2003 22:49] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Zo een heb ik ook sinds het weekend maar dan zonder kamerplant ervoor ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: lol! En zonder vuile ramen erachter. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Jup En hij staat ook niet in een huiskamer, maar in een zeer akoestische blokhut ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat klinkt natuurlijk al veel true-er dan mijn oma-omgeving. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
oma-omgeving. wasda voor merk dan? ziet er goed uit. Oud Vuil. |
|
quote: Mooi basje |
|
quote: maar misschien raak ik hem weer kwijt aan de eigenaar tssk hij heb niets meer aan dit hok, het plafond is oranje geworden door een scheikundig testje, posters, vlaggen en bier openeners aan de muur, en alles stinkt en plakt van de THC ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat is een Ibanez SG (nummer is niet te vinden zeg..hihi ) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ibanez, kijk!!! ikzelf heb mijn ibanez roadstar2 ook alweer sinds zo ongeveer 1985. ibanez. Oud Vuil. |
|
Ik heb een marathon volgens mij een onderdeel van ibanez ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Gaaf ding! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Dank! Die bas was het eerste wat ik gekocht heb toen ik m'n allereerste loon kreeg. (Toen had ik natuurlijk nog geen geld voor een versterker.. ) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Inmiddels wel? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik heb er toen een geleend van een vriend, en euhm.. Sindsdien heb ik er nooit een moeten kopen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
mijn schatjes..... WARWICK CORVETTE PRO SERIE (geile tering bas niet normaal ) OLP STINGRAY IBANEZ SR 400 FRETLESS (deze maar dan dus fretless en die van mij heeft iets meer een paarse gloed erover heen liggen... van dat vage paars blauw iets) Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
vandaag krijgt ie nieuwe snaartjes wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
't wordt nog eens wat met dat dingetje. Een paar mankementjes verholpen, maar het begint er op te lijken. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Kijk, dat vind ik nu een bijzonder smaakvol vorm(en kleur)gegeven gitaar. Touché, pussycat! |
|
én de laatste 2 zijn natuurlijk ibanezjes. Oud Vuil. |
|
quote: je mag ook wel een foto posten zonder gitaar hoor |
|
INderdaad.... |
|
|
|
Hehe, She-Devil is het eerste (en tot nu toe enige) metal(lead?)gitaar spelende meisje dat ik heb gezien. Wist niet eens dat ze bestonden :p Heb je wat soundclips, She-Devil? 11.45: restate my assumptions |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |