|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
GODVER DE GODVER waarom kan ik dat kut ding nou niet goed editten..... maar ok maakt ook niet uit. Deze foto hoord daar dus eigenlijk te staan.... Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
HHMM en nou doen ze het beide.... Vaag systeem Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
Master Yoda.. "I think he looks like a bird who swallowed a plate, Mylord" |
|
quote: Even raden, die versterker is nog best nieuw? De leds achter de buizen lijken namelijk nog rood, en dat zijn ze alleen in het begin. Na een tijd worden ze meer geel-oranje. Kan het mis hebben hoor . |
|
Mijn Time Capsule USA Z (#32 avn 50 gemaakt en gesigneerd door DEAN Zelinsky zelf!) Mijn 1981 originele DEAN ML flame series USA, zelfde die Dime voor veel PanterA platen gebruikt heeft (en waarchijnlijk nog steeds in de studio!) ik heb er nog een hoop maar geen mooie foto's! |
|
Dat klopt.. (je bent dus een ENGL kenner ) Ik had wat technische probleempjes met de vorige, dus hebben ze me een nieuwe gegeven... Maar ondertussen zijn de lampjes alweer geel . Ik heb er al over nagedacht om ze eens een nieuw laagje verf te geven.. Het oog wil ook wat. Knappe gitaar heb je daar trouwens..(enforcer) [Dit bericht is gewijzigd door ENGL op 14-07-2003 18:43] "I think he looks like a bird who swallowed a plate, Mylord" |
|
zo en nu nog armspieren |
|
En een gaaf t-shirt |
|
Armspieren?? LOL, wl je een potje handjedrukken? |
|
quote: Thanx welke?? de RM of de Anthrax, die laatste heb ik gewoon laatst in Rotterdam gekocht bij het concert! @ENGL thanx, ik zie dat je een SAVAGE SE hebt ik heb een PB coole amps! |
|
quote: Kep er 1 van de State of Euphoria toer uit '88.... ouwe Anthrax heerst |
|
helemaakl mee eens Ratje! Ik heb er een van de persistence of time tour die pas ik alleen niet LOL is een M! en deze dan was te gek dat ze die oude Spreading the disease shirts gereissued hebben, het was een teken aan de wand dat die het best verkochten LOL! wel 25 EUROOTJES belachelijk eigenlijk, maar hij is wel mooi! |
|
heheheh, af en toe moet je jezelf eens kietelen, toch????? |
|
quote: Ja ik heb er zelf precies zo een, en het was me opgevallen. Wel grappig op zich, kun je zien of je echt een nieuwe hebt . Wel echt een vette bak he? Enforcer je hebt mooie gitaren trouwens, ook al ben ik niet zo'n Dean fan. Komt een beetje omdat ze wat lomp aandoen maar het scheelt dat je niet de kleinste bent, dan past het wel mooi. |
|
@RaNK thanx! ik weet het de meeste mensen vinden ze niet mooi, maar ik vind ze geweldig LOL! Ze spelen als een tiet iig, en klniker erg vet, nou ja ze zijn iig uniek, ken niemand die er een heeft verder! |
|
Onlangse aanwinst: Hij's fijn |
|
Gave gitaar zeg! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
LOL cool snakeskin finish! |
|
quote: Cool, ik speel ook op zo'n Conklin "Master, Apprentice, Heartborn, Seventh Seeker!" |
|
[quote]Op 24 juli 2003 17:58 schreef DarknessAgain het volgende: Cool, ik speel ook op zo'n Conklin [/quot] heersgitaartjes |
|
quote: Mooie gitaar Is dat een jap of een US gitaar ? |
|
quote: Het is een US model, ik weet niet of ze deze als Japans model leveren (de finish dan). |
|
Hm, vreemde bijt in de eend, maar is ook instrument. Ik kon geen foto vinden met mijn eigen piano, maar deze is de versie met drie pedalen (ik heb één met twee). Arwen ná anvanya vendë ecénien |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |