|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Gave ESPke Sander!!!!! |
|
Thanx Ratje, Ben er erg blij mee, voor een prikkie van Ebay gehaald, was alleen iets mis met de brug, maar die is reeds vervangen door een gloednieuwe Tone-pros Tunamatic( ze stuurden trouwens'gratis' een tailpiece voor die brug mee, maar zoals je ziet heb ik geen tailpiece nodig hehe) Wachten is nu nog op zijn nieuwe humbucker en hij is helemaal naar mijn zin But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Werkt dat eigenlijk goed bij ebay, kopen uit het buitenland? |
|
Als je goed oplet wel. M.i. moet je wel goed informeren bij de verkoper en zijn koop en verkoopgedrag bekijken(hebben ze een soort puntensysteem voor). Niets is uiteraard waterdicht en het blijft natuurlijk altijd een risico, mede omdat je het artikel van te voren niet in het echt ziet of kan uitproberen. Tot nu toe heb ik alleen nog maar goede ervaringen gehad met Ebay. Ik probeer niet zo veel te kijken op Ebay want ik zie veeel te veel leuke dingen waar ik dan weer op wil bieden, t'is een beetje verslavend Dingen kopen bij winkels uit America gaat tot nu toe ook perfect. De service is over het algemeen heel erg goed. Enige nadeel waar je rekening mee moet houden uiteraard zijn verzend kosten en kosten voor het importeren van goederen, altijd raadzaam om even te berekenen of je niet moeite doet voor iets wat uiteindelijk door de bijkomende kosten net zo duur is als het hier kopen. [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 29-04-2004 19:17] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
= dit gedrocht, lang niet meer verkrijgbaar in nederlandse muziekzaken We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
ik snap ook wel een beetje waarom ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: quote: Sjeeeses, wat veel deksels! Gebruik je die echt allemaal? Touché, pussycat! |
|
quote: Dat is juist handig, raak je altijd wat! Suck on this |
|
Heb je zo'n slecht richtings gevoel dan [Dit bericht is gewijzigd door venom rules op 30-04-2004 14:32] .. |
|
quote: Valt wel mee, er wil nog wel eens een stokje vliegen, maar echt misslaan, nee Suck on this |
|
quote: hey, waar heb je die Schecter aangeschaft? kan nergens in NL n winkel vinden waar ze dat merk hebben en die C- Elite is erg |
|
Yep, k gebruik al die pannen en deksels ook nog, alleen opbouwen blijft een ramp met dat ding. K wou dat k vaker een drumroadie had! The Glorious Dead! |
|
quote:ik vind het juist een compleet gave vorm We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Erg mooi!!! Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Ik zoek werk, kan werken op onregelmatige tijden, en kan stemmen, dus..... Suck on this |
|
|
|
Is de 2e Conklin in aantocht???? |
|
ESP bariton 7 string |
|
Net zo 1 als die van *Sander*????? |
|
geen idee? |
|
[Dit bericht is gewijzigd door ratje op 02-05-2004 19:37] |
|
|
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |