|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb dus zo'n korina V , ben er erg tevreden over. Ik vind het eigenlijk zonde dat zulke goede gitaren bij de musik produktiv in de aanbieding moeten, ik geloof dat ze nu alleen die braziliaburst nog hebben ofzo, vond ik toch niet zo mooi. Die van mij is gewoon korina, blank gelakt (en wat voor laklaag, zeker 3 a 4 mm) grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
het zijn inderdaad top gitaren...zo'n korina V zou ik ook wel willen hebben! Ze worden niet meer gemaakt dus worden ze helaas vrij zeldzaam... Maar ik heb info dat ze gaan proberen een blueburst ML, V en Z lijn in Tjechie willen gaan laten maken misschien in Korina! iig heb je een hele mooie gitaar voor veel te weinig geld!!! |
|
Mijn drumkit: Tama Rockstar 13" Snare 10" & 12" toms 14" Floor tom Yamaha DFP-880 Twinpedals Zildjian ZBT Pro 14" Hihats Stagg 15" & 16" regular crash Zildjian ZBT Pro 20" Ride Wuhan 18" China Crash Ik achter mn drumkit, met de ogen dicht, argh Don't mind het door onze zanger vakkundig aangelegde lichtsnoer... Kit van de zijkant: Mijn heilige twinpedaaltjes : Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Coole kit! |
|
mijn gitaar is een groot lomp oud ding en ik haat dat ding maar binnenkort ga ik denk een bas kopen.. |
|
Gister opgehaald, helaas had hij 3 maanden vertraging. Maar het was het wel waard. |
|
Héél mooi! Subtiel kamerolifantje |
|
Moooooooiiii Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Heeeeel mooi gitaartje kerel!!!! |
|
Heersch! Zo 1 heb ik ook ongeveer maar niet met zulke coole kleuren www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
dank u dank u Het is wel ff wennen, hij duikt weg naar achteren. Maar da komt wel goed. |
|
hmmm hou persoonlijk niet zo van die Swirl finish maar t is n erg goede gitaar...heb hem ook |
|
Cool ding Dat zijn van die duncan designed humbuckers toch, ze ljiken qua uiterlijk ontzettend op de SH-8 Invader...en die zijn echt heel vet! |
|
quote: [img ]http://www.xs4all.nl/~marinusk/jackson.jpg[/img][/quote] [img ]http://www.xs4all.nl/~marinusk/jackson.jpg[/img][/quote] OMFG!! |
|
Ik ben So Fa King Jalours MoFo!!!! Wees trots en take good care of that gitarrr! |
|
Mooi ding! Rare finish, maar het heeft wel iets. Ik hoop dat ie even fijn speelt en klinkt als ie eruit ziet maar daar twijfel ik eigenlijk nieteens aan! Jackson's heersen . |
|
Heerschende snaarplank! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ben ik dan de enige die het niks vindt? Het model vind ik wel ok, maar de kleuren loop ik niet zo voor warm. Touché, pussycat! |
|
Volgens mij is de finish minder extreem maar lijkt het door de flits van het fototoestel "erger" dan dat het is Ik heb een zwak voor Kelly's Ik heb er ooit een gezien met een geöliede body van Koa, ebony fretboard, neckthrough, abalone sharkfin en logo inleg, aargh *waar is die ruksmiley* |
|
Zwart is heerschender, maar dit mag er zeker zijn. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik vind dat model een beetje vervelend spelen. Verder vind ik de body niet mooi, en de chroom/zilveren tremolo wat te opzichtig. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Er zitten idd duncan designed humbuckers in. Ik heb expres geen zwarte gitaar genomen. Een ik heb er al een, en twee ik vond het een erg gave apparte finish. De finish is zonder flits trouwens bijna net zo goed. |
|
Jackson's blijven heersen hehe Mijn setup van wat ik het meest gebruik: |
|
Mooie setup...ik heb ook zo'n RR gehad een RR-1 was het maar die is verkocht, was een goeie gitaar desalniettemin! Stratbody gitaren hou ik niet zo van... die AMP is natuurlijk om bij te likkebaarden HAHAHA, ik heb o.a. een 120 maar die SE is ook echt super! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |