|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hier nog eentje van mijn gitaartje met mij eraan vast nog: |
|
mijn aller eerste gitaar....had toen nog niet eens een versterker wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Hij is nu in ieder geval wel gestemd |
|
quote: haha, nu niet meer, hij was omgevallen vannacht, staat aan mijn voeteneinde en mijn kussen viel erop.....schrok me kapot... maar k speel toch nooit meer op die wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ken dat, heb 4 gitaren, maar speel eigenlijk maar op 1... |
|
tss... doneer er een aan mij |
|
haha.. ik en MIJN snaredrum (die onze drummer dus bij FLUISTERWOUD gebruikt...) hehee Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
2 februari |
|
quote: Ehhhh, zo ver wilde ik ook weer niet gaan Je hebt toch al een gitaar? |
|
quote: jij oplettend slimmertje. gave foto trouwens van She devil!!! |
|
(grrrrr zit ik een beetje te k*tten met html, doen ze er hier niet aan ) een ephiphone LP Special ow ja, ik sta dr ook op [Dit bericht is gewijzigd door marcelverweel op 08-02-2003 1:29] Judge Not, Lest Ye Be Judged Yourself |
|
nope, doet het niet |
|
nu wel Judge Not, Lest Ye Be Judged Yourself |
|
zie het plaatje nog niet..... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
t duurt ee tijdje voor tplaatje gelade is, de site war die opstaat is ttttrrrraaaaaaaaaaaggggg Judge Not, Lest Ye Be Judged Yourself |
|
alles goed en wel, maar wat een kutshirt |
|
Wat vinden jullie van deze? Deze sta ik op het punt te gaan kopen www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Wel mooi gitaartje.. ik vind er alleen persoonlijk teveel elementen op zitten... vind ik niet zo mooi. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Mja, ach tja.. Ieder zijn smaak nietwaar Ik vind die gitaar ook zo heerlijk glimmen www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: hoe duur is ie? 11.45: restate my assumptions |
|
Ik koop em 2de hands voor 330,- en dan zit dr nog een klein oefenversterkertje bij. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Vasteloavend !!! Vasteloavend !!! Vasteloavend !!! LA LALA LALA |
|
quote: Hahahahahaha, ik wil ook zo'n goeie make-up voor de carnaval |
|
mn nieuwe KE3 (trans blauw) Warlock in zn doodskist samen aan de muur |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |