![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heyyy Enforcer, kom deze net tegen op Ebay. Eerste 7 string Dean die ik ooit gezien heb. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2371120692&category=41435 But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
Mijn trouwe Epiphone Thunderbird, wordt met een breder budget wel ooit een Gibson ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Jerome op 08-01-2004 14:00] ![]() |
|
quote: En waarom dan wel? Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
de kleur, de vorm, alles is gay aan die gitaren.. jezus, een blokfluit ziet er nog ruiger uit dan die homo basjes! ![]() ![]() ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: ![]() troe! (c) ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
![]() ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: Eens! Wat een ondingen zeg! ![]() |
|
*geen commentaar* ![]() ![]() |
|
...of wel commentaar? ![]() Lang leve de metalheads die een hekel hebben aan meeloop-weekendgoths, maar ondertussen alles wat niet zwart is gay vinden! ![]() ...of noem je dat nou juist weer géén meelopen? maar gewoon uitermate stoer omdat ELKE METALHEAD alles wat niet zwart is gay vindt en jij dus ook? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ivar op 08-01-2004 17:57] ![]() |
|
...op verzoek maak ik bovenstaande zinnen wat korter. Dan is het ook leesbaar voor eenieder die zijn mavo NIET af heeft kunnen maken... ![]() ![]() |
|
quote: JIJ begint volgens mij over het al dan niet zwart zijn van die basjes hoor... Feit is dat ze gay zijn idd, zwart of niet 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
Tja, we kunnen niet allemaal op een (m.i. oerlelijke) warlock spelen. Touché, pussycat! ![]() |
|
quote: 1 woord: SNEU ![]() |
|
quote: Volledig mee eens. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
![]() Zo eentje als deze is vorige week bij me bezorgd, gescoord of Ebay. Binnenkort echte foto's. But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
geil!!! ![]() ![]() |
|
Zeker geil ja, echt een fijne gitaar. Wilde een back up 7-string hebben en vond dit altijd al een mooie gitaar. Nog een ander humbuckertje erin en dan is ie helemaal naar m'n zin. ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
Welke serie is dat?? De MH serie?? Ik vind zelf de M307 een erg mooi gitaar (deze ook hoor ![]() ![]() Ik zie hem alleen niet meer op de ESP site.. Zal wel een 2002/2003 model zijn ofzo.. ![]() |
|
quote:Gay is lekker ![]() ![]() |
|
quote:Gitarist van Angels Decay heeft een Dean 7 string, maar dan een Les Paul model ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: ja ik weet het maar DEAN maakt alleen Koreaanse 7 strings ik heb nog nooit een USA gezien...ze komen misschien maar ed 7 strings lijken een beetje op hun retour dus best kans dat ze er nooit komen! Die EVO 7 strings (LP-achtige) zijn behoorlijk goed wel koreaans maar wel nigh end koreanen met een set neck e.d. zou er alleen andere PU's inzetten hoe heten die dingen Dimarzio Blaze ofzo! ![]() |
|
quote: vet man! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |