|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Da zijn mijn gitaren ook in die zelfde kleuren. Don't forget the ancient feeling.........It still rules. |
|
Ook al hier joh, hehe. Gave gitaren natuurlijk.. Zal eens kijken of mijn jackson ook ergens op internet te vinden is Ik, Wil Schuurman |
|
2 X ibanez tegen 1 X epiphone. 2-1 Oud Vuil. |
|
Whaaaa zo'n bas zoek ik ook! Wie o wie heefte er 1 tekoop, of kent iemand die er een kwijt moet??? MaiL!! |
|
Ik zit er nog aan vast, maar dit is mijn scheurijzer [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 27-01-2004 9:27] |
|
M'n geerfde Jackson RR4: Versterkertje: |
|
I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Video opnamen ook goed ???? Jammer genoeg geen geluid KLIK HIER !!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 27-01-2004 22:49] Wiegen Meister ! |
|
quote: Die had ik al gezien, dude waarom heb je er geen geluid bij gedaan? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Uit liefde voor ZM. |
|
quote: dat is de 2e opnamen ik vermoed dat de microfoon poort verrot is Ben GVDomme de hele middag aan het kutten geweest Het klote is dat de web-cam kan wel opnemen, maar niet gelijk aan het beeld, plus dat het geluid dan zwaar bagger is [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 27-01-2004 22:52] Wiegen Meister ! |
|
quote: toffe kleuren! Oud Vuil. |
|
Zo eentje heb ik: De standaard Ibanez-elementen klonken nergens naar, dus ik heb er nu DiMarzio Blaze elementen op zitten. Ik heb ook nog eenzelfde soort model van het merk Maison in sunburst. Kan er geen pic van vinden op het web. (Nee, ik heb geen digitale fotocamera of een webcam) [Dit bericht is gewijzigd door GrinRoth op 27-01-2004 23:40] Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
quote: RG7620 of RG7420? Ik had er 2 (620), nu ng maar 1. |
|
quote: Oorspronkelijk RG7420, maar dan met DiMarzio Blaze elementen. Ik heb er trouwens een met Floyd Rose brug. [Dit bericht is gewijzigd door GrinRoth op 27-01-2004 23:42] Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
quote: Die Blaze heb ik er op beide gitaren op de brugpositie uitgesloopt. Zit nu een evolution in |
|
quote: Is dat wat? Ik vindt de Blaze wel strak klinken, maar als jij de Evolution beter vindt, misschien check ik hem wel eens een keer uit. Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
quote: Blaze is ok ja. Evolution heeft meer output en klinkt een stuk agressiever. Ook vind ik 'em wat meer definitie hebben en dat is met een lage B wel zo aangenaam. Helemaal als je nog lager stemt (wij staan in Bb). |
|
quote: Ik vond de lage B eerst ook wat modderiger klinken, maar dat kwam gewoon omdat ik door een Metal Zone heen zat te spelen. Sinds ik gewoon de scheur van m'n versterker gebruik, klinkt het allemaal veeeeel beter. Die Conklin GTG 7 van jou ziet er trouwens ook ontzettend leuk uit. Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
quote: Hij klinkt nog leuker |
|
quote: die is veel strakker in t laag dan die Ibanez!!!! |
|
quote: Precies, en dat moeten we hebben! |
|
quote: Hm, misschien moet ik dan maar een Conklin aanschaffen en de Ibanez als backup gebruiken. [Dit bericht is gewijzigd door GrinRoth op 28-01-2004 0:02] Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
quote: of een Ibanez met een langere neck!!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |