|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En dan in spiegelbeeld, naar ik aanneem? Touché, pussycat! |
|
Foto van mijn ibanezje; headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
hee een medecoffincase eigenaar cool |
|
laatst aangeschaft : Jackson USA Dinky uit 88 met de handtek van mr Grover Jackson himself |
|
mn basgitaar |
|
Vette gitaar Ik heb zelf een nostalgisch Yamaha keyboard uit 87 Kon geen pic vinden en m'n digicam heeft geen flits, dus dat wordt een andere keer een foto zo kan ie wel weer |
|
quote: Coole bas Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: dankje een nostalgisch Yamaha keyboard haha.. |
|
quote: jaa dankjewel speel je ook bas?? |
|
quote: Hoe kom je erbij Binnenkort hopenlijk foto's van m'n nieuwe versterker + speaker Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: cewl da zijn fotos ,die bij Milan zijn gemaakt(sing sing studios) |
|
Sinds gisteren ben ik de trotse eigenaar van dit gebakje: Dfp9310, één van de nieuwste modellen van Yamaha. UIteraard schaamteloos gecopieerd van de meest gangbare kwaliteitspedalen Iron Cobra en Eliminator (ze hebben hem dan ook maar gewoon zonder blikken of blozen de "Flying Dragon" genoemd), maar dan goedkoper. [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 17-08-2003 12:46] Touché, pussycat! |
|
Ik met mijn uilleannpipe Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
taraaa Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
uilleannpipes Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
[Dit bericht is gewijzigd door demonslaughter op 30-10-2003 23:00] when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
Mijn drumstel: Inmiddels heb ik andere toms: [Dit bericht is gewijzigd door Prime Evil op 02-11-2003 22:12] |
|
Hier is mijn nieuwe aanwinst.. Hij is niet zo lekker in balans als mijn DEAN USA timecapsules maar dat is bijne geen enkele gitaar...verder scheurt ie als een beest.. de OPU's die erin zitten zijn volgens mij DiMarzio Tone Zone's...iig Dimarzio maar type weet ik niet zeker typeindicatie was weggekrast.. |
|
quote: NJAM! da's een hele mooie! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Oeh, fucking gaaf ding! Haal jij je dean's bij een importeur hier in Nederland ofzo? Ik, Wil Schuurman |
|
Nee die importeer ik zelf uit Amerika, ik heb nui een supervette custom op backorder over twee weken moet ie klaar zijn.....hoop ik hij is al zo vaak delayed! maar ja ik wil iets speciaals en dan moet je vaak wachten! In USA zijn alle gitaren VEEL goedkoper, niet dat ze goedkoop zijn, maar scheelt aanzienlijkl met hier! Een USA DEAN Timecapsule kost hier zo 2300-2400 EURO...in de US iets van 1600 dat scheelt weer! |
|
quote: cool mockingbird de beasts van bc rich zijn ook wel stoer when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
quote: Mooie gitaar Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Is dat een Stage Custom? En wat voor toms heb je nu? Touché, pussycat! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |