|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Als Soulreaver gaat optreden moet je maar eens gaan kijken! Vrouwlijke gitariste in actie edit: ik vind trouwens she-devil helemaal niet opzichzelf lijken op die foto. niet dat het geen leuke foto is, maar ze oogt er zo jong op. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 28-11-2003 17:44] |
|
Sorry, geen camera'tje. Deze is van 't net geplukt. "My foes - they can't destroy my body - Colliding slow, like life itself" |
|
Dit is de mijne! Dit is een DSG Doublecut 7-String Standard, custom built Let op de mensuur! |
|
quote: leuke foto zeg |
|
kunnen we geen she-devil topic maken vol met fotos van she-devil? ik stem vóór. ik zet m bij algemeen, dan weten jullie dat alvast. |
|
quote: Count me in |
|
quote: ik stem tegen, er is het fototopic. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Voor jou heeft Helmet die FAN-TAS-TISCHE smiley ontwikkeld : |
|
quote: Nee, die was voor mij ontwikkeld. mvg wk10 |
|
ok. misschien niet zo interessant als 't plaatje van she-devil, maar toch ook cool?? mijn huidige verzameling dus... |
|
ayayay! Mooie verzameling! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: thnx. al vereist 'ie nog wat uitbreiding! |
|
quote: nóg een kopieerapparaat? , je speelt dus gitaar en basgitaar? Oud Vuil. |
|
quote: neenee, het gaat natuurlijk om die schoenen (you see?)! Nog een paar van die schoenen want ze zitten werelds (voor werkdoeleinden dan...) quote: Ik ben eigenlijk bassist. Qua gitaar doe ik meer alsof |
|
quote:gitaar kan ik niet spelen maar wel bassen, hoort zeker zo |
|
quote: dat is een USA Neckthru.......mooi! |
|
quote: las een bespreking ervan in een oude RockHard uit 2001 geloof ik...raar inderdaad een kruising tussen een lp en strat mensuur...speelt dat een beetje?? |
|
Moeten we die gitaar nou serieus nemen????? |
|
quote:heb sinds gisteren ook een warlock wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Dan verwachten we natuurlijk nieuwe fotoos |
|
Joepie, zie hier mijn leipe opstelling |
|
@Wishmaster: Waarom kantel je alles zo ver? Mijn base staat ook iets omhoog maar niet zo ver als die van jou, is hier nog een rede voor Tip: als je snel door je vellen heen bent, is het slim om je toms iets minder te kantelen, dan blijven vellen langer heel. Verder wel een hele mooie set Suck on this |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |