![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Als Soulreaver gaat optreden moet je maar eens gaan kijken! Vrouwlijke gitariste in actie ![]() edit: ik vind trouwens she-devil helemaal niet opzichzelf lijken op die foto. niet dat het geen leuke foto is, maar ze oogt er zo jong op. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 28-11-2003 17:44] ![]() |
|
Sorry, geen camera'tje. Deze is van 't net geplukt. ![]() "My foes - they can't destroy my body - Colliding slow, like life itself" ![]() |
|
Dit is de mijne! ![]() ![]() ![]() Dit is een DSG Doublecut 7-String Standard, custom built ![]() Let op de mensuur! ![]() |
|
quote: leuke foto zeg ![]() ![]() ![]() |
|
kunnen we geen she-devil topic maken vol met fotos van she-devil? ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Count me in ![]() ![]() |
|
quote: ik stem tegen, er is het fototopic. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Voor jou heeft Helmet die FAN-TAS-TISCHE smiley ontwikkeld : ![]() ![]() |
|
quote: Nee, die was voor mij ontwikkeld. mvg wk10 ![]() |
|
ok. misschien niet zo interessant als 't plaatje van she-devil, maar toch ook cool?? mijn huidige verzameling dus... ![]() |
|
ayayay! ![]() Mooie verzameling! Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: thnx. al vereist 'ie nog wat uitbreiding! ![]() ![]() |
|
quote: nóg een kopieerapparaat? ![]() ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: neenee, het gaat natuurlijk om die schoenen (you see?)! Nog een paar van die schoenen want ze zitten werelds (voor werkdoeleinden dan...) ![]() quote: Ik ben eigenlijk bassist. Qua gitaar doe ik meer alsof ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: dat is een USA Neckthru.......mooi! ![]() |
|
quote: las een bespreking ervan in een oude RockHard uit 2001 geloof ik...raar inderdaad een kruising tussen een lp en strat mensuur...speelt dat een beetje?? ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote:heb sinds gisteren ook een warlock ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Dan verwachten we natuurlijk nieuwe fotoos ![]() ![]() |
|
Joepie, zie hier mijn leipe opstelling ![]() ![]() ![]() |
|
@Wishmaster: Waarom kantel je alles zo ver? Mijn base staat ook iets omhoog maar niet zo ver als die van jou, is hier nog een rede voor ![]() Tip: als je snel door je vellen heen bent, is het slim om je toms iets minder te kantelen, dan blijven vellen langer heel. Verder wel een hele mooie set ![]() Suck on this ![]() |
|
![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |