|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: Zo zo!! Da's niet niks |
|
gave foto idd... |
|
quote: Dat ziet er wel goed uit! Ik had eerst ook een twinpedaal maar ben later overgestapt op twee yamaha FP850 -pedalen en dat bevalt mij zeer goed. |
|
quote: Wauw! Dat is mooi spul! Dan speel je zeker in een hele goede band! Sietse en de Talibunnies zeker! Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote: Begrijpelijk. Ik heb zelf een Recording Custom. Ook berken. quote: Wat ik ervan heb gehoord, zijn het ook gewoon prima pedalen. Die nieuwe serie is net weer iets steviger, soepeler en je kan hem "dubbelvouwen" voor het transport. En ze zijn erg betaalbaar. Ook niet onbelangrijk. Touché, pussycat! |
|
Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
Binnenkort eindelijk foto's van mijn gear (ik heb weer eens een fotorolletje gekocht..) |
|
quote: Wow Recording Custom... al zo'n 30 jaar een van de beste drumstellen! Berkenhout heeft wat een diepere klank dan esdoorn (maple) daar hou ik wel van. |
|
quote:Tweedehandsje, hoor. Maar wel kicken, inderdaad! Touché, pussycat! |
|
[grunt modus aan]SLAYERRRRRRRRR[/grunt modus uit] |
|
quote: kopen? |
|
Mn basgitaar |
|
Vetski. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Heersch!! Hier mijn bescheiden elektrische gitaartje (al is de mijne coral blue) : Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Zo een half jaar geleden heb ik mijn custom USA DEAN ML besteld..en vandaag kreeg ik fotoos over de mail.... DIt is hem mijn droom gitaar, al mijn verwachtingen van hoe ie eruit zou komen te zien zijn overtroffen, en hij is iedere zuurverdiende cent waard! de Custom features die ik besteld had waren: AAAA 3/5" flame maple top Trans Blueburst finish Abalone Block inlays Abalone DEAN LOGO inlaid in de kop Multiply binding over de body Multiply binding over de Headstock en standaard komen ze al met: Ebony fretboard Rounded binding over de frets langs de nek DiMarzio Pick Ups handselected honduras mahogany body en nek AARGHHHHH |
|
Damn, wat een options allemaal zeg! MANIAK! Vorige pic is trouwens ook erg gaaf! Deed me gelijk aan Diamond Darrel's pose denken. (Gitaren II topic?) [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 18-11-2003 17:25] |
|
Mooi, mooi, mooi. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Thanx! ja Dime HAHAH is wel een beetje een held van me, al moet ik zeggen dat panterA niet mijn favo band is maar zijn gitaarspel vind ik erg uniek... En natuurlijk speelde hij ook op DEANs, ik heb het van hem eigenlijk, en mezelf natuurlijk.... |
|
Prachtige gitaar hoor Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
zeer mooie gitaar enforcer, heb je ooit eens een european custom dean geprobeerd, is een aanrader! grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
nou mijn gitaartje dan: en kheb ook nog een acoustische en een klassieke maar daar heb ik geen foto's van O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: Korg Z1 Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: ja ik weet dat die heel erg goed zijn, veel beter dan de meeste Koreaanse gitaren... Helaas maakt DEAN op dit moment geen ML,V en Z modellen in Tjechie... Zeker de Premium line is zuper met Seymour duncan PU's ik zou daar graag een KOrina V van willen hebben... Maar god niets komt aan de USA lijn...al zitten de Tjechen er niet al te ver vandaan, voor een veel gunstigere prijs.. Volgens mij erkopen ze bij musik produktiv nu de laatste Euro korina V's voor minder dan 500 EURO..... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |