IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Lord of the Rings Volgende pagina
DarkRiderofNazgûl
Usericon van DarkRiderofNazgûl
Posted 24-07-2001 15:31 by DarkRiderofNazgûl Wijzig reactieProfiel van DarkRiderofNazgûlQuote dit berichthttp://www.chat-stars.com/?id=1215

Zijn hier nog Tolkien-fans? Van Lord Morgoth weet ik ut al

Wat verwachten jullie van de eerste lotr film.

Volgens mij gaat die echt roelen


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 24-07-2001 15:58 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

ik ken NIEMAND in de metalscene die geen tolkien fan is


I can't shoot straight unless I've had a pint!


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 24-07-2001 15:59 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Heb het boek gelezen-wel de moeite-maar het gebeurt heel zelden dat een verfilming nog beter is dan de betrokken roman,dus verwacht er niet echt veel van.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 24-07-2001 16:19 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

LotR is nou echt niet zo'n spectaculair boek hoor... Het is eerder de cult erom heen die hem 'goed' maakt dan de kwaliteit.

Het verhaal ging erg goed totdat je op driekwart bent. Dan gaat het opeens verschrikkelijk snel en wordt het gewoon afgeraffelt.

Ik heb nog steeds het idee dat halverwege het boek iets staat dat iets tegenspreekt wat eerder is gezegd.


Forward into the light, forward into infinity!


Marty
Usericon van Marty
Posted 24-07-2001 17:08 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

LotR is gewoon een klassieker, en een goed verhaal... als je door de eerste 100 pagina's heenkomt! Ik ben zeker benieuwd naar de film, ik heb nu al een stel trailers ervan gezien.. en ik moet zeggen..

Ik vind alleen de hobbits een beetje tegenvallen. Maar als die d'r is zal ik zeker gaan kijken.. en net als StarWars episode 1, zullen er veel teleurgesteld zijn na het zien van de film .. schat ik.



Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 24-07-2001 17:34 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

uiteraard ben ik ook LotR fan ... en de eerste 100 bladzijden van het boek vind ik zelfs ook goed!

Dus een film gaat ook roeleren ... keb ook al de trailers gezien (2 stuks) en dat zag er prima uit ... die lui die de film aan het regisseren zijn zijn ook allemaal ruige Tolkien fans, dus dat komt wel goed..

Verder word het ook leuk dat Games Workshop een table-top miniature spel gaat uitbrengen ... weer leuke minis te schilderen voor mij

Verder moet ik ff zeggen dat de volgende nieuwe smiles 100% roeleren:


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Harkonnen
I Smell Blood!
Usericon van Harkonnen
Posted 24-07-2001 19:59 by Harkonnen Wijzig reactieProfiel van HarkonnenQuote dit bericht

Serieus....die film gaat zo hard roelen....kan gewoon niet mis gaan
heb de nieuwste trailer ook in de bios gezien....zwaar kippevel hehe


-I'll Crrrush You, Like A Worrrm-


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 24-07-2001 21:49 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

ff tussendoor harkonnen: soulfly??!!??
en ga nou niet over mij met mijn slipknot beginnen, want dat stadium ben ik voorbij.............


Shadowjin
ESP Belongs To Me.
Usericon van Shadowjin
Posted 24-07-2001 22:05 by Shadowjin Wijzig reactieProfiel van ShadowjinQuote dit bericht

Slipknot zuigt die komen nooit met wat nieuws
ramen op die gitaar dat kan iedereen toch
afknallen die hap


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 24-07-2001 22:10 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ja, maaaaaaaaar daar hadden we het hier niet over ... we hadden het over de oppermachtigheid van Tolkien en de aankomende verfilming!


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 24-07-2001 23:07 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Godver, wat heeft Slipknot nou weer met LOTR te maken?!! Laat ze erbuiten, Slipknot heerst.


Dead things grow from deep inside...


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 25-07-2001 0:21 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Lord of The Rings is gewoon een fantastisch boek! (wie vind dat nou niet)
Tolkien


Mad Maikie
Not the sky, but your mind is the limit!
Usericon van Mad Maikie
Posted 25-07-2001 8:22 by Mad Maikie Wijzig reactieProfiel van Mad MaikieQuote dit berichthttp://www.ulysses-online.nl

Voor diegene die de trailer nog niet gezien hebben. Hier een franse doch heel coole site over de film.

http://thesilentman.nexen.net/

Veel plaatjes. Kun jemooi zien wie de karakters zijn in de film.


Mad Maikie


Marty
Usericon van Marty
Posted 25-07-2001 9:44 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

En voor de mensen die op de hoogte willen blijven van nieuwtjes: http://www.lordoftherings.nl/



suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 25-07-2001 13:15 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Lord of the Rings


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-07-2001 13:44 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik heb erg hoge verwachtingen. ik zit er al ruim een jaar naar uit te kijken, dus hij kan beter maar goed zijn

Beter dan het boek zullen de films vast niet worden; ik ken nauwelijks films gebaseerd op boeken die het niveau van het boek halen. Maar als iemand in staat is om LOTR goed en getrouw naar het boek te verfilmen, dan is het Peter Jackson wel

Al moet ik zeggen dat ik wel enigszins rillerig ben voor die geruchten dat -ik geloof- het Arwen-personage een grotere rol krijgt dan in de boeken. Geen overmatig sentimenteel gebral aub (beetje mag best, maar geen Titanic-achtige taferelen)!

En natuurlijk had Rutger Hauer Gandalf moeten spelen. Maar goed, dat zijn kleiningheden


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 25-07-2001 17:04 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik moet dat spul toch maar eens lezen...


Dead things grow from deep inside...


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 25-07-2001 17:47 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 25 juli 2001 13:44 schreef Mark het volgende:

Beter dan het boek zullen de films vast niet worden; ik ken nauwelijks films gebaseerd op boeken die het niveau van het boek halen.



Je moet de film en het boek ook niet te veel met elkaar gaan vergelijken vind ik. Een verfilming kan nooit alle aspecten van het boek in beeld brengen, maar toch kan een film wel beter zijn dan het boek.

Het enige grote nadeel van een verfilming is, dat het beeld zoals de regisseur dat heeft van de film, niet altijd overeen stemt met dan van jou.

-Claw (LotR)


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 25-07-2001 20:38 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ikkuuh ook Tolkien fan, maar niet te overdreven hé.


Shadowjin
ESP Belongs To Me.
Usericon van Shadowjin
Posted 26-07-2001 18:22 by Shadowjin Wijzig reactieProfiel van ShadowjinQuote dit bericht

Ok iedereen heeft het dus over tolkien kan iemand me uit leggen wat dat is muziek of zo
niet meteen op me beginnen zeiken dat ik niet weet wat dat is dus leg het me alsjeblieft uit


AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 26-07-2001 18:26 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

Tolkien is een schrijver van een aantal boeken. Zoals Lord Of The Rings er een is.


Forward into the light, forward into infinity!


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 26-07-2001 20:47 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ben helemaal weg van "De Hobbit"


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Devoraz
the Transgressor
Usericon van Devoraz
Posted 27-07-2001 23:28 by Devoraz Wijzig reactieProfiel van DevorazQuote dit berichthttp://www.nightmarepatrol.net

Ik heb gelezen dat bepaalde aspecten van het boek niet worden opgenomen in de film. Om voor de kenners een voorbeeld te geven; de ontmoeting van de hobbits met Tom Bombadil is compleet uit de film gelaten. Verder is er ruimte gelaten om andere karakters meer naar de voorgrond te halen, zoals de Elf 'Arwen' (gespeeld door Liv Tyler, dochter van Steven Tyler de zanger van Aerosmith) die een oogje heeft op Aragorn. Verder is de leider van de Orcs van Orthanc een figuur die niet eens in het boek voorkomt.

Al met al zullen ze dus niet exact het boek volgen, maar ik denk dat het niet echt schade doet aan het verhaal op zich. Ik ben heel erg benieuwd naar de eerste film


I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-07-2001 10:45 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Me toooooo... en ook naar de tweede en de derde. Ik vind echter wel dat sommige stukjes in het boek véél te langdradig uitgesponnen zijn, dat kunnen ze natuurlijk ook niet volgen id film... ik wil ook wel eens een fantasyreeks verfilmen,(Een lied van Ijs en Vuur) maar aangezien ik daar de middelen niet voor heb, (moet tegenwoordig zelfs toebak roken omdat ik geen centjes meer heb voor filtersigaretten) beperk ik me maar tot pogingen er een stripje van te maken...


Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 28-07-2001 18:45 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

De trugkeer naar de Gouw hebben ze ook niet gefilmd helaas

(btw ik ben Harkonnen...heb ff nieuwe nick gemaakt )


I love the smell of painted miniatures in the morning


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 28-07-2001 23:53 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Ik zou m'n nick ook wel wille veranderen



Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen