|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
gevraagd: Jackson kelly 2 pro. Kleur, liefst zwart. Die krengen zijn nieuw 1000 euro |
|
Gevraagd: Huishoudster die 1x per week mijn kamer komt poetsen. Eigen vervoer. Uurloon: E10,- |
|
Gevraagd: Vriendin, aardig, liefst metal luisterend, van ongeveer 14,15 jaar. Moet er niet al te slecht uitzien. Brunnette zou wel mooi zijn. Moet niet raar opkijken als ik headbangend en wannabe gruntend de kamer binnen kom stormen. Ehm..moet ertegen kunnen als ik me een keertje iets et lam zuip. Tja dat was het al zo ongeveer... Het liefst gratis Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: jij blijft levenslang vrijgezel Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: oei, hoe weet jij dat? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
dat voelen we gewoon aan kerel. gezocht: Line-6 Flextone II |
|
Gevraagd een hele bak geld !!!!!!!!!!!! Zodat ike en nieuw 7-string erbij kan gaan halen, mijn rijbewijs af kan maken en een Mesa Boogie 50/50 power-amp. Help Triple-Dan de winter zomer en de rest van het jaar door !!!!! |
|
hehe markske markske markske toch :p waar bende toch meej bezig??? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
een Peavey 5150 (combo?) voor niet al teveel geld zou mooi zijn |
|
Gevraagd: Iemand die voor onder de 25 Euro aan nieuwe kisten (schoenen dus) kan komen. (vroeger kende iedereen wel zo'n mannetje, maar op den duur werden de regels in het leger aangescherpt en kan ik ze alleen nog voor het volle pond vinden (tussen de 175 en de 225 gulden) .. wat ik teveel vind.. |
|
Iemand die het kan laten ophouden met regenen....... |
|
quote: 0900-GODINHEAVEN |
|
haaha lol |
|
quote: kringloopwinkel bezoeken, daar kosten die dingen rond de 25 euro's en zo'n flextone II zoek ik dus ook, maar een Flextone HD en 412s cabinet doet het ook wel |
|
quote: en daar zijn ze nieuw???? ik ga niet in kisten lopen die door anderen zijn ingelopen, dat werkt namelijk niet. en ja, ik mot ook nieuwe kisten, de mijne zijn compleet doorgerot kwam ik laatst achter |
|
quote: Volgens mij had hij het over die koelkasten en niet over kisten.. Ik zoek dus ook kisten, maar wel NIEUWE, dus als iemand ze kan 'krijgen' via het leger ofzo graag, anders niet.. WIJZIG: O tyfus, ik zit nog ingelogd onder Cadaveria's naam (die was hier net) .. anyway... valorian dus die kisten zoekt [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 06-07-2002 6:34] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: in de BCC kan je koelkasten nieuw kopen voor ( destijds) 340 gulden . |
|
ik zoek een groot terrarium van 200breed,100hoog,70diep voor mijn python welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
quote: Haha nog echt ook ja, ach kijk maar ff op welk tijdstip die post is geplaatst... |
|
quote: probeer een volgeltjes-winkel |
|
TKA: Trouwjurk met lange sleep, klassiek model. Kleur ecru, maat 34-36. Inlichtingen: J. Kessels, tel: 0495-551549. |
|
Gezocht: World destruction pad Ik, Wil Schuurman |
|
quote: zoiets zoek ik ook alleen dan wat ouder en liver zwart geverfd haar |
|
Voor eventueel hier toevallig langsfladderende gothicfiguren, ik heb hier nog een paar puntschoenen, jawel, is niks aan, maar een paar keer gedragen geloof ik, maat 40 ongeveer, en ze staan in mn weg!!! |
|
quote: dat zal lastig gaan. Ik heb het ff na laten vragen, maar tegenwoordig gaat dat allemaal niet meer zo makkelijk. Gelukkig heb ik nog een manier gevonden. Ik kan via een collega van mn ma, mn oude kisten om laten ruilen voor nieuwe. Alleen worden die tegenwoordig opgestuurd ipv meegegeven. Dus duurt het ongeveer een maandje voordat je je nieuwe kisten hebt (zelfde maat als ingeleverde) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |