|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
https://www.rtl.nl/nieuws/buitenland/artikel/5481240/donald-trump-zwijggeld-stormy-daniels-uitstel quote: Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
https://x.com/realDonaldTrump/status/1863009545858998512 SHOTS FIRED! So much voor het eeuwige gedram dat Trump een goede vriend van Poetin is? Winter is coming |
|
quote: Ik zit dit nu pas in dit topic, maar dat Trump Ivermectine aanbevolen heeft is gewoon niet waar. D. Trump had destijds Corona opgelopen en werd daarmee behandeld met een medicijn "Regeneron" waar hij uit eigen ervaring heel erg positief over was, en dat beveelde hij aan. Daarnaast heeft hij ook een hoop gekke dingen geroepen, bijvoorbeeld over het injecteren van bleekmiddel; context is wel dat hij zich afvroeg of daar niet meer mee gedaan kon worden, bijvoorbeeld injecteren. Dat heeft destijds een hoop hoongelach opgeleverd. En niet totaal onterecht natuurlijk. Maar Ivermectine aanbevelen deed hij niet. Thierry, die ik zojuist ook stealth quote, wel. Winter is coming |
|
Nee, ik doelde op dat hydrochloroq spul hoe heet het. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Ivermectine is een grote merknaam van dat spul, hydrocholoquine of iets soortgelijks. Het is een van nature bestaande preventieve maatregel tegen Malaria, een vaccin dus zogezegd, eigenlijk net niet helemaal maar met het Coronavaccin is die definitie (van wat een vaccin is) zo breed getrokken dat we pillen tegen malaria ook wel een vaccin kunnen noemen. Trump is daar nooit mee behandeld en hij heeft dit medicijn ook nooit geadvoceerd. Trump kreeg in een vroeg stadium toen er nog niks was van Spikevax, een door Regeneron geprepareerd medicijn toegediend wat door hen REGN-COV2 werd genoemd. Dit medicijn wordt gewonnen uit genetisch gemodificeerde muizen. De muizen zijn op zo'n manier gemodificeerd dat hun afweersysteem zich in veel opzichten als het menselijke gaat gedragen. Deze muizen werden vervolgens ingespoten met virusdeeltjes uit mensen die 100% positief waren bevonden aan corona. Dan is het aan de muizen om antistoffen te maken; the strong survive. Uit die laatste groep werd serum geextraheerd wat tsjokkevol antilichamen zat. Dit werd vervolgens bij de president geïnjecteerd. Hij was binnen een dag volledig hersteld terwijl hij zich even daarvoor nog bokkekut voelde. Daar was hij dus wel enthousiast over. Maar kosten > $400000 P.P. zoals je al kan gissen door de bewerkelijkheid ervan. Dit is de basis van het groot inzetten van het Spikevaxkwakje, waar eigenlijk allen the usual suspects nog steeds enthousiast over zijn. Winter is coming |
|
Aha, thanks voor de verduidelijking. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Hij zegt maar wat Wim, had je dat nog niet door onderhand? "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Deze gast. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Nee. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Toch is dat niet zo, maar ik doe alles op geheugen en parate kennis, maar je kan ook niet alles helemaal goed onthouden. In ieder geval, Toen Trump behandeld werd voor Corona kreeg hij inderdaad Regeneron toegediend. https://www.nytimes.com/2020/10/02/health/trump-antibody-treatment.html Hij was daar erg over te spreken en promote dit ook, toen dit, om de in de vorige post uitgelegde reden niet voor een groot publiek beschikbaar werd, is hij blijkbaar in een wat later stadium hydroxycholoroquine gaan promoten. Dit was ik dus vergeten, maar dat maakt de rest niet onwaar. https://www.rtl.nl/nieuws/buitenland/artikel/5174065/trump-persconferentie-hydroxychloroquine Ivermectine is OOK een alternatief geneesmiddel wat destijds gepromoot werd, onder andere door Thierry Baudet. Maar het is niet hetzelfde als H-Chloroquine, en dus zeker geen merknaam hiervoor. Mijn bewering daaromtrent was dus incorrect. https://nl.wikipedia.org/wiki/Ivermectine Winter is coming |
|
Bonus: gewoon een leuk filmpje erover om even te bekijken. Hoe ver weg stonden we toen nog van dat het niet meer 'de chinese variant' en de 'zuidafrikaanse variant' mocht heten maar alleen Alpha, Beta, en Omnikron enzo nog konden. Winter is coming |
|
quote: Ik heb dat ook ooit geprobeerd. Ging niet goed. Mogelijks voor jou ook niet. |
|
quote: Daarom is het ook wel vermakelijk "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Natuurlijk, en daarom ben je ook op een forum. Anders kan je net zo goed meteen op Wikipedia gaan rondhangen. Winter is coming |
|
Het schijnt ook beter voor je hersenen te zijn niet meteen alles op te zoeken. Bepaalde hersendelen zouden nogal slecht functioneren bij de google generatie. Maar ik heb het niet nagezocht dus ik kan het mis hebben. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Het antwoord is ondertussen gegeven: Joe Biden pleit zijn witteboordencriminelenzoon gewoon zelf even vrij. Niet alleen voor hetgeen waarvoor een veroordeling op handen was, maar ook het nog niet behandelde, zoals zoonliefs witwaspraktijken in Oekraïne, waar de tot twee maal toe uit het lab van de CIA verdwenen laptop een belangrijke rol in speelde. Sleepy Joe heeft hem gratie verleend voor al het lopende, maar daarnaast ook nog eens voor alles wat Hunter Biden de afgelopen tien jaar eventueel fout gedaan zou kunnen hebben. Dit geeft aan dat pappie weet dat er nog veel meer schort aan wat zijn zoon allemaal heeft gedaan. Winter is coming |
|
Nog enkele uren en dan zal grootheld en held in het algemeen Donald J Trump geïnaugureerd worden als president van de Verenigde Staten van Amerika. Dit gaat gebeuren om 17.00h NL tijd. Ik ben zeker voornemens hiernaar te kijken. Zijn er nog meer fans, of mensen die om andere redenen dit evenement gaan volgen? [Dit bericht is gewijzigd door Freduk op 20-01-2025 14:01] Winter is coming |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |