![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Trek je kisten alvast maar aan. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Geef ooit eens een zinnig weerwoord. No dogs, no masters. ![]() |
|
Jij maakt er weer een hele heisa van. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Hoe dan? ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Lafaard. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
Hoe dan? ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Inderdaad. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
![]() Ouwe Zemelaar ![]() |
|
quote: Is dit gewoon een stom plaatje of zit er een grotere theorie achter? Vind het bedrag verdacht specifiek… "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Zal wel verwijzen naar het totaalbedrag aan steun zijn dat aan Oekraïne is gegeven sinds 2022. https://www.consilium.europa.eu/nl/policies/eu-solidarity-ukraine/#economic one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Klopt AG. Dit type onderhandeling is nu te verwachten. Ze hebben een transactionele benadering. Ook logisch, want Trunp benadert het gewoon als een doorsnee Amerikaanse zakenman. Ik vind het enerzijds wel verfrissend zo'n ethiekloze en geveolloze benadering. Anderzijds is het daardoor voor ons vervelend in zowel onze portemonnee als in ons rechtvaardigheidsgevoel. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Die oorlog aan laten modderen en maar geld blijven pompen in die bodemloze put is niet nadelig voor onze portemonnee? Het is wel precies wat Kaag en haar gelijkgestemden willen, in clusief het ongekozen EU tuig en de WEF vriendjes van Fusion, dat we als bevolking allemaal armer worden. En drie keer raden waar ons geld terecht komt. Het wordt tijd dat ze eens serieus gaan praten. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 02-03-2025 10:46] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Oja juist, was ik bijna het WEF vergeten. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Ik heb mijn ND-bingokaart van dit weekend inderdaad alweer bijna vol. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Echt, ND. Soms denk ik wel eens: Als je een imam zou zijn kreeg je van Faber gelijk een inreisverbod. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 02-03-2025 12:24] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ik zou de enige imam zijn die mocht blijven. Kamp pro-oorlog zou eerder moeten wijken. Datzelfde volk dat wel dacht dat Vladje na 3 maanden sancties er de brui wel aan zou geven. En zie, we zijn nu 3 jaar verder. En drie keer raden wie als die oorlog ooit nog ten einde komt de portemonnee weer mag trekken om Oekraine weer op te bouwen. En dan gelden er geen achterlijke stikstofregeltjes, heeft men schijt aan een vleermuizenstelletje of bijna uitgestorven broedende balkankippen die hun broedseizoen in Oekraine doorbrengen. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 02-03-2025 16:04] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Broeiende balkankip klinkt best lekker. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
quote: Het is ondertussen wel duidelijk dat je liever het slachtoffer dan de dader straft. Beter meteen je zakgeld aan de lokale bullebak geven, hè, daarna houdt het vast wel op... No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Was het maar écht transactioneel. Voor Oekraïne lag er nog niets echts. Moesten gewoon betalen voor dingen die ze al 'zomaar' gekregen hadden, en dan nog een paar keer meer. En dan moeten tekenen voor 'vrede' zonder veiligheidsgaranties? Absurd. Zeker nadat Rusland al allerlei verdragen/overeenkomsten geschonden heeft (en de andere kant hun garanties lafjes is nagekomen). edit: een ook een echte zakenman weet dat je dit soort tactieken beter niet voor de camera uitspeelt, maar achter de schermen. Dat maakt het des te verbijsterend wat er gebeurd is. Het is incompetentie, zelfoverschatting, gebrek aan (diplomatieke) ervaring, totale domheid en chaos. Iets van de vorige dingen, of bij elkaar, of 5D-chess om Rusland op de knieën te krijgen. Maar geloof niet dat hier een grotere strategie achter zit. Behalve het creëren van chaos, en dan kijken welke macht ze nog meer kunnen pakken. Korte termijn dan. Dit isoleert de VS alleen maar meer, helpt Rusland. Pffft, ik vind de VS op zich vervelend, arrogant, oorlogszuchtig. En ze hebben ons als Europa geweldig geholpen en gesteund, en we hebben daar veel economische concessies voor gedaan. Maar echt, de ene keer dat er een oorlog is waar het op geopolitiek vlak duidelijk is wat goed is haken ze af? Na zoveel jaar. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 02-03-2025 17:28] No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Nee lul, dat maak jij er van met je rare hoogopgeleiden kronkels. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Die lokale bullebak is vast rijk van je geworden. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote: Leg eens uit wat er dan volgens jou niet aan de argumenten van AG klopt. Hij draagt een aantal valide dingen aan waarom de VS zich onacceptabel opstelt tegenover Oekraïne. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Hij draagt in zijn reactie waar ik op reageer helemaal niks aan. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |