|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Wim zijn interpunctie en spelling zijn wel beter. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ff proberen bij dixies zijn ze ook tegen verspilling eerst kreeg je standaard zon mais kolf bij je hoofdgerecht maar niet zo heel veel mensen aten dat op dus dat doen ze niet meer nu moet je erom vragen gratis kraanwater doen ze ook niet meer maar dat omdat de prijs van het eten zo laag is wel betaald trouwens [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 18-10-2024 17:18] Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
https://x.com/i/status/1848684425514537440 Daar sta je dan met je bakkes vol tanden en je paarse haar. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
zo snap ik dat die lekkende dementerende bejaarde nog een kans maakt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Het is toch nog vrij spannend aan het worden, het gaat nogal op en neer zo. 1) Trump gaat niet winnen, teveel mensen zijn tegen hem 2) Biden glijdt snel af naar dementie, en het wordt steeds moeilijker nog met fatsoen een stem op hem uit te kunnen brengen. 3) Trump wordt neergeknald: nu wint ie zeker 4) Kamela verrassend populair, en goed in speeches opdreunen 5) Debat met Trump meer gewonnen dan verloren, Kamela met afstand favoriet. 6) Zwakke interviews en retoriek: Kamela glijdt af in de peilingen. 7) Heden: ze staan toch weer nek aan nek. Winter is coming |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |