IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : De Amerikaanse Nachtmerrie Vorige pagina
ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 18-07-2024 15:58 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2024 10:31 schreef Ktulu het volgende:
Het bevestigt zijn wereldbeeld. Dus het klopt en het is relevant. Zo gaat dat namelijk.


Gaat het wel lekker met je? Godskolere de tering zeg.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 18-07-2024 17:26 by Schweinhein Wijzig reactieProfiel van SchweinheinQuote dit bericht

Ik ben van mening dat de reactie van Ktulu meer over zijn wereldbeeld zegt dan die post van ND met zijn reactie op dat gestoorde mens over het wereldbeeld van ND.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 18-07-2024 17:47 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2024 17:26 schreef Schweinhein het volgende:
Ik ben van mening dat de reactie van Ktulu meer over zijn wereldbeeld zegt dan die post van ND met zijn reactie op dat gestoorde mens over het wereldbeeld van ND.


En heel veel zegt dit natuurlijk ook niet.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 18-07-2024 18:06 by Schweinhein Wijzig reactieProfiel van SchweinheinQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2024 17:47 schreef Ktulu het volgende:
En heel veel zegt dit natuurlijk ook niet.


Dat ben ik met je eens, want jij en jouw bevindingen zijn in deze 'grote boze wereld' totaal niet relevant.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 18-07-2024 20:39 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2024 18:06 schreef Schweinhein het volgende:
Dat ben ik met je eens, want jij en jouw bevindingen zijn in deze 'grote boze wereld' totaal niet relevant.


Je kwetst me.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-07-2024 20:11 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Biden trekt zich terug.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 21-07-2024 20:14 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Nou die andere idioot nog.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-07-2024 13:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Jan Dijkgraaf?


signature


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 19-08-2024 16:11 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Gaat lekker ondertussen in de VS, er is nogal e.e.a. veranderd aldaar ondertussen.
Joe Biden is opgestapt, hij zal dus wel op e.o.a. manier harde garanties hebben gekregen van zijn opvolger dat zij het beschermen van zijn witteboordencriminelenzoon Hunter Biden gaat voortzetten met soortgelijke vastberadenheid.
Ondertussen gaat Donald Trump ook wel wat milder om met Kamala dan met Biden, check het onderstaande filmpje:

https://x.com/DrunkSharma/status/1825373213687202275


Winter is coming


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 19-08-2024 16:22 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 22 juli 2024 13:46 schreef Hypnos het volgende:
Jan Dijkgraaf?


Je vader.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 21-08-2024 15:49 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Gisteren nog even wat stukjes van de democratic convention gekeken, s'nachts.
Bernie Sanders is een krasse baas, en hij weet het goed te brengen als je niet doordenkt en je jezelf niet afvraagt: waar moet al dat geld vandaan komen Bernie????
Toch was ie goed in wat democraten zo typisch doen. Krasse baas, over 2 weken is ie 83.
Obama kwam ook nog maar dat was wat te laat, dus gemist.
Toch ook altijd interessant om hem te zien speechen, hij gooit er meestal een soort van 'humor approach' in die denk ik goed werkt.
Misschien vanavond op het nieuws wat kleine fragmenten daarvan.


Winter is coming


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen