|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat vooral, inderdaad. Touché, pussycat! |
|
quote: Wat bedoel je daarmee? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Poppenkast democratie, al is het (hoop ik) hier in Nederland nog niet zo erg. Maar dat komt misschien wel wanneer Europa een collectief politiek beleid doorvoert. Dat is een logische stap in het "opbouwen" van Europa. Misschien wel vergelijkbaar met de Staten en verschillende wetten die Amerika heeft. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Dat ook, maar vooral dat er volgens mij niet echt sprake is van één volk. Er zijn zoveel verschillen (niks mis mee, hoor) en tegenstellingen en toch heeft men het over bijvoorbeeld het Nederlandse of Amerikaanse volk. Dat bestaat alleen in tijden van oorlog of het WK voetbal. Ik geloof dat Dwaallicht het er ook al over had; tijdens de verkiezingen staan de Conservatives en de Democrats lijnrecht tegenover elkaar. Na de verkiezingen is het nog steeds niet best. Gooi er een paar vliegtuigen op, en iedereen houdt van 'em. Dat is in mijn ogen geen volk. Toch hebben mensen kennelijk de behoefte tot een volk te behoren, een bepaalde identiteit te hebben. En dan wordt er iets gesuggereerd dat (mijns inziens) niet bestaat. Voorbeeld? Regeltje uit "At your service" (of hoe dat gedrocht ook maar mag heten): "As one country we'll go on." Ja, daaag. Touché, pussycat! |
|
Ik heb vanmorgen op de radio gehoord dat Amerika plutonium wil laten verwerken in België en Frankrijk. (Kent er iemand een goeie nieuwssite die niet alleen 'feestnieuws' meedeelt? Ik vind er niks van op het net..) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
De meeste die ik vroeger las moet je nu voor betalen ofzo... Over dat plutionium weet ik verder alleen nog dat er nu ministerraad over is ofzo. Bizarre situatie... [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 12-07-2002 12:33] |
|
Hmm ja, zoals De Standaard. Grr..Betalen voor kennis Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Je betaalt toch ook voor de krant die op je mat valt en je betaalt toch ook schoolgeld of collegegeld? Touché, pussycat! |
|
quote: Precies, maar het is niet omdat het nu zo is, dat ik het ook goed moet vinden. School is volgens de Belgische grondwet trouwens gratis.(Hoewel dat in praktijk helaas het geval niet is) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: sinds 2 min geleden is het NACHTMERRIE |
|
OK, even 'n ander geluid, er is NIKS mis met amerika of met amerikanen, er misschien wat mis met het rechts systeem en de senaat, en ja amerikanen zijn christelijk (85% van de bevolking tenminste). Maar ik ken nogal wat amerikanen (heb er gewoond) en dat zijn hele normale mensen, geen enkel verschil (op wat cultuur na) met nederlanders, er zitten slimmere en dommere tussen net als overal te wereld. |
|
Fokzine en Nu.nl zijn goede nieuwssites en delen ook serieus nieuws mee.. fokzine.nl nu.nl |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 19-05-2014 13:00] Touché, pussycat! |
|
Een halve fles Rioja en daarna 3 grolsch wegtikken lijkt me een goede bodem om eens wat over de Amerikaanse verkiezingen te gaan emmeren. Allicht geholpen door het voorgaande ben ik er verbaasd over dat hier nog geen topic over is. De mogelijkheid dat het topic wel bestaat maar ik het niet kan vinden is ook wel aanwezig maar dat maakt nu al niet meer uit: hier type ik blijkbaar wat. Ik zat zo net weer even naar een ondertussen op pauze staande documentaire te kijken over de koude oorlog en men kon het daarin toch weer niet nalaten te mijmeren over de inmenging van de RU intelligentie, die we de FSB noemen, bij de verkiezingen van Trump in 2016. Ik ben van nature nogal wantrouwend tegenover kwatsverhalen, en vergeef me dat mijn bewoordingen nogal simpel zijn mogelijk als gevolg van de postopening, maar als we er zo zeker van zijn dat die dekselse RU wodkaslurpers de halve wereld gemold hebben door Trump in het zadel te helpen back in 2016, hoe kan het dan hij nu weer nek-aan-nek gaat met Sleepy Joe? Hebben we nog steeds geen macht over onze eigen stemmachines? Of zijn we die weer kwijtgeraakt nadat Joe Biden maar net ontsnappend aan een eikenhouten relaxomgeving in 2020 het oval office mocht aandoen? Hoe kan het dat de Russen zo bikkelhard terugkomen en Donald Trump nu WEER op de troon zetten? En hoe erbarmelijk is het dat we dit niet kunnen voorkomen? Of was het simpelweg gewoon nooit waar? Winter is coming |
|
Ik weet niet wat er slechter is. Die sjacheraar Trump of die demente Biden. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Als je net als ik het volledige voordebat ondertussen hebt bekeken dan lijkt me dat je er ondertussen wel uit moet zijn. Of nog niet? Als de democraten Joe Biden laten zitten, en hij in leven blijft tot de aanstaande verkiezingen, wat zoals ik het zoëven bekeek nog maar de vraag is, dan gaat Trump de verkiezingen met gemak winnen. Wat Biden nog nét kan is volledig geprept een speech opdreunen en dan wat ingestudeerde handgebaartjes en gezichtsuitdrukkingen eruit knallen. Zo gauw er nagedacht moet worden trekt hij het niet meer, haalt vanalles door elkaar en verspreekt zich keer op keer. Ondertussen wordt er door sommige semi-prominenten gemijmerd over een opvolger. Nancy Pelosi, heel erg impopulair vanwege haar op niets gebaseerde betweterigheid, lijkt het niet te kunnen gaan worden. Zij is nog impopulairder dan Joe Biden, ondanks de enorme handicap die hij heeft, namelijk dat hij het voor ieders zicht nog onmogelijk 4 jaar kan volhouden. Dan wordt er gekeken naar de gouverneur van Californië, zie je die man zijn hoofd dan moet je meteen aan de film American Psycho denken. Een ongelooflijke gladjanus met een minder betrouwbare uitstraling dan de gemiddelde stoephoer. Dus waar gaat het heen? Gaat het de democraten nog lukken een fatsoenlijke kandidaat naar voren te schuiven en op eerlijke wijze te winnen, of wacht ons een herhaling van het in 2020 gebeurde? Winter is coming |
|
Haha heb je mooi verwoord. Kamala Harris lijkt mij de enige echte optie. Maarja, in zo'n diep racistisch en seksistisch land gaat dat de zwevende kiezer aan Trump geven. Dat is denk ik de trieste waarheid. [Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 29-06-2024 13:21] "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Gaat helemaal lekker zo Joe Biden ziet zichzelf nog steeds als de enige man die Trump kan verslaan. Maar is hij niet juist de enige man die ervoor kan zorgen dat Trump juist wint? Winter is coming |
|
Er is gisteren op Trump ge- Hij lijkt zo in de eerste instantie in zijn oor te zijn geraakt. Niet onvergelijkbaar met Berlusconi destijds toonde hij zijn verwonde gezicht en maakte met gebalde vuist een soortement symbool van strijdbaarheid. De dader heeft dit gebeuren niet overleefd. Dat was wat ik er afgelopen nacht over vernam. Vandaag verder het nieuws nog niet gecheckt, maar ik denk ik geef het even door. Winter is coming |
|
https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-de-media/ quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik wacht even op de eerste die inside job toetert. /chips en bier "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Wachten? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ah, dank "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Henk legt het ook nog even uit. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |