![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Heerlijk, ik heb er nu al zin in, ik ben er iig helemaal klaar voor, pak is geregeld, geld is binnen. kom maar op ![]() Against God and Government ![]() |
|
Aalst, aalst en nog eens aalst ![]() ![]() |
|
quote: En mensen onder de rivieren willen dat ook niet. Wat BRG zegt, ik heb geen slap excuus nodig om me als een volstrekte mongool te gedragen, dat kan ik zo ook wel. ![]() |
|
quote: +1 Carnaval is voor mietjes Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Dat doe ik bijna elk weekend, maar dan zonder die verschrikkelijke hoempaherrie die door sommige mensen muziek wordt genoemd... ![]() |
|
quote: Nou.....Afgelopen zaterdag ben je wel gespot bij Hoempaherrie. ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote:Was het nog maar hoempapa. Tegenwoordig schijnen mensen, voornamelijk onder invloed van niet-Zuiderlingen, te moeten vinden dat carnavalsmuziek gelijk staat aan apres-ski meuk ![]() Er gaat niks boven een ouderwetse blaaskapel ![]() ![]() |
|
Ik wil een hoop watjes gaan kopen, die op een oud t-shirt plakken en dan als schaap carnaval gaan vieren! Nog meer mensen die meedoen? Kunnen we een kudde beginnen! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Sheep op 13-02-2007 15:02] Ik kna 300 wrooden per mniuut tpyne ![]() |
|
![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Het is een ooi! ![]() ![]() |
|
quote: Ah, ik wist gewoon dat ik wel een kudde kon beginnen ![]() Ik kna 300 wrooden per mniuut tpyne ![]() |
|
NP: Dimmu Borgir - Kings of the Carnival Creation. Mag dat dan ook in dit topic? ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Dat hangt helemaal van je uiterlijk af, en dan heb ik het niet over je hoofd. ![]() |
|
Heeft u allen wel oornummers in? Welk UBN? Is de novembertelling wel gedaan?? Oh en het is lammerseizoen he ... ![]() |
|
quote: Onzin, een festival is toch ook een excuus om eens flink te zuipen en plezier te maken, en muziek te luisteren. Carnaval is niets anders dan een ander feest, dan ken je wel bij ieder feest wegblijven, want het is toch een dom excuus om te zuipen. Alsof iedereen hier zon hekel heeft aan zuipen ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: Neeneenee... dat was Polka-Metal, dat is heeeeeel wat anders ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Volgend jaar ga ik het toch weer proberen carnaval te vieren, ondanks de baggermuziek en alles. Samen met Hell1tje, muhahahaaaa ![]() Gewoon, voor de meligheid. ![]() En ja, 1 dag.. halve avond.. meer kan ik niet aan. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-02-2007 18:48] ![]() |
|
Zaterdagavond was het leuk, zondag werd het minder, en sinds gister besloten om er mee te kappen. ![]() ![]() |
|
en vandaag is het de laatste dag.. gelukkig maar ![]() hoewel de kroegen zo wel een super omzet draaien natuurlijk ![]() |
|
Kijk, in feite hebben mensen die zeggen dat het om het zuipen gaat groot gelijk. Maar dat maakt het niet minder leuk. Het verschil is gewoon dat werkelijk iedereen laplazarus is en het gewoon een grote vrolijke boel is. En dan ga je zelfs die muziek nog vet vinden ook. Ik ben zelf geen die-hard karnavaller, maar ga er elk jaar toch zo'n 2-3 dagen op uit en vermaak me altijd prima. don't mistake lack of talent for genius ![]() |
|
dat het gezellig is dat is fijn, maar om nou om 12 uur de kroeg in te duiken, er om 17/18.00 uur uit te rollen om te eten en dan weer terug de kroeg in tot diep in de nacht, en dat alle dagen van de carnaval, vind ik een beetje te veel van het goede. trouwens om even te zeuren: vroeger was het de bedoeling dat je na de carnaval ging vasten, hoe veel mensen doen dat nog? fijn voor de mensen die het echt leuk vinden hoor, maar ik vind (nog) het niks ![]() |
|
![]() |
|
Afgelopen zaterdag ben ik via Venlo naar Wuppertal doorgereisd, en was even vergeten dat het dat weekend carnaval was... GODVERDOMME wat een bende! ![]() Verder is er ook maar een bepaalde hoeveelheid carnavalsmuziek die men kan verdragen, wanneer je je brein niet ééns per jaar een halve week uitschakelt. Ze maken mij de pis dus wél lauw, tuig dat het is! Feestje is leuk, maar niet wanneer je de boel voor een ander verneukt. ![]() ![]() ***Einde betoog*** [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 20-02-2007 19:26] Bruce Banner ![]() |
|
quote:Jij bent vast een heel interessant persoon. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |