![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Tja verder dan een stoet bekijken was er bij mij ook nog niet bij. Denkt dat ze dat in België minder vieren. Dus ik ga nog ogen trekken dit weekend ![]() Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. ![]() |
|
Dus blijkbaar moet ik mijn kotsbakje gaan meenemen want ik word ook ziek van die mega-overtrokken toestanden zoals Aerodis het zo mooi omschrijft [Dit bericht is gewijzigd door wild cat op 26-02-2003 19:22] Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. ![]() |
|
quote: Haha, ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
quote: nee hoor, daar heeft het niks mee te maken dat je uit het westen van het land komt.... ![]() Blinded by Fear of Life... ![]() |
|
quote: Carnaval???? Vastenavend heet dat.... En dat ga ik vieren in DE stad rond die tijd.... Bergen op Zoom My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape ![]() |
|
He Dargull..laat me please dat leipe feest afkraken ![]() Nee hoor,de mensen die er wel van houden..veel plezier gewenst! Ik wacht de carnaval kindjes af ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
ik heb zondag dus metalfest.. ik hoop niet dat ik veel problemen krijg met dat carnavalsvolk, aangezienik maar alleen ben en ik voorgaande jaren erg veel problemen heb ondervonden (oa. in elkaar geslagen worden etc) ![]() |
|
Gr! Dan stuur je ze maar door naar mij! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
quote: Dude, wat jij deed was geen, ik herhaal geen, carnaval vieren. ![]() En ik weet nog niet of ik verder nog wel carnaval ga vieren... ben naar het carnavalsbal van school gegaan, als soldaat met 8 staartjes in mijn haar met kleurige stiekjes enzo, maar bijna iedereen die ik ken gaat nu op een of andere skivakantie die de school geregeld heeft. Blah... zal een saaie carnaval worden. ![]() ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
haha k was vorig jaar een zwerver maar niemand zag het wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: Tsss, m**tje ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
quote: Ga carnaval vieren ofzo ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Ok dan zullen we de feestvierders maar geloven zeker! Iemand enige suggestie voor een leuke outfit? Ik heb geen flauw idee!!! Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. ![]() |
|
quote: viking! ![]() |
|
kerry king! ![]() |
|
quote: Neger Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
doe nou maar gewoon....dan doe je gek genoeg ![]() Blinded by Fear of Life... ![]() |
|
quote: LOL ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
carnaval is kut http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
quote: Mee eens. the only pleasure is pain ![]() |
|
quote: absoluut Blinded by Fear of Life... ![]() |
|
Carnaval is echt stom ![]() Maar dit topic niet! Wat een fantastiche reacties allemaal!!! ![]() Deze vind ik nog het allermooist (van Snagger, zie pagina 1): <quote> Als echte brabander ben ik natuurlijk een echte voorstander van .. euh kut mn tekst kwijt Gatverdamme wat zuigt carnaval. Als dat een excuus moet zijn om je lam te zuipen en een bavianenpak aan te trekken (wat veel mensen overigens helemaal niet nodig hebben) dan kan je beter een aids injectie krijgen. FUCK CARNAVAL ! </quote> ![]() blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! ![]() |
|
Carnaval=een grote kutzooi!!!!!!!! ![]() you say you're men, we know you're cowards ![]() |
|
carnaval ![]() als ik die beelden op TV zie, VOLWASSEN mensen die er tijdens carnaval nog stompzinniger uitzien dan normaal, krijg ik altijd een beetje medelijden met ze.. Een beetje maar, de drang om een ieder die vrijwillig en bij zijn volle verstand verkleed, dronken hossend op simpele housedeuntjes zijn tijd en geld verspilt te euthaniseren overheerst. *blam blam blam* ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |