|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Zegt iemand met als naam: "eternal darkness" Carnaval zuigt man! |
|
Moet bij carnaval altijd aan vette Duitsers denken en schlager... |
|
quote: net zoiets als 666|EvilMetalSatanBitch|666 die zegt dat ze elke zaterdag in de disco staat |
|
ga als jezus |
|
Als persoon van boven de rivieren heb ik het nog nooit "echt" gevierd, maar ik vroeg me af, wat moeten carnaval vierende goths aan? ik bedoel het is voor hun elke dag een verkleedpartijtje... toch??? And my marlboro light |
|
quote: Ik vermoed dat die allemaal als Dracula en Morticia gaan |
|
quote: Als ze gewoon staat is het toch meer " true" dan als ze ook nog zou dansen natuurlijk. |
|
quote: Uiteraard |
|
quote: Ik heb een extreme bout hekel aan carnaval |
|
mensen was mijn openings post niet duidelijk ofzo? Als je het gaat lopen afzeiken post dan godver niet, ik wil van de wel carnavals vierders weten waar en hoe... |
|
Sorry.. Ik was even vergeten dat dit een METALboard is waar voor- en tegenstanders met elkaar kunnen DISCUSSIËREN, kan gebeuren |
|
Ik kan langzamerhand het principe van carnaval wel waarderen. Lekker zuipen, verstand op beneden 0 (want dat heb je wel nodig met die klotemuziek). Ik zou normaal gesproken a.s. zaterdag voor het eerst in 10 jaar weer eens carnaval gaan proberen te vieren, maar ik krijg naar alle waarschijnlijkheid erg aangenaam bezoek dit weekend. Voor de rest is het altijd carnaval bij Bonnie. TJOKKEFOLL! |
|
quote: Waarom verbaasd mij het niet dat het Tjokkefoll volk wel carnaval viert... Verstand op beneden 0 is vast niet zo moeilijk voor je he? Zenial |
|
quote: Hey, cool man, hoe doe je dat smiletje zo??? blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote: Waahahaaaahaha |
|
quote: JesuSatan |
|
Carnaval= Enkele jaren terug ging ik veel om met een jongen uit Tilburg (Jan de Gier, [offtopic]misschien kent iemand hem, ik heb 'm al een tijd niet gezien[/offtopic]) Hij kwam tegen carnavaltijd altijd een paar dagen naar Groningen, want hij had een diepgewortelde afkeer van dat volksvermaak; en in Groningen merk je er gelukkig helemaal niets van. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: BWAHAHAHAA!!! DUDE! Deze is zo goed gemaakt; hij moet gelijk opgenomen worden als officiele ZM smiley. |
|
tja... ik ga er wel aan meedoen, en of het nou dom is (ja), debielig is (ja), slechte muziek bevat (ja), het blijft altijd wel een beetje gezellig, dus daarom gaan we aan alle mensen die niet te true zijn om carnaval te vieren En aan alle zeurkousen (that means you zenial!!!) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Fucking hippie |
|
Kutzeikers..... maar ja ben hier niet anders gewent eigenlijk..... muahahahahahah |
|
"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Het is extreem true om 666 in je naam te hebben hoor! |
|
Voila ben terug van carnaval vieren in Maastricht en ...vond er eerst ook niks aan. Deed het voor mijn lief vriendje. Maar ik moet toegeven dat het enorm leuk en gezellig geweest was. Ik vind nog altijd dat ik er niet echt tussen pas maar dat wil niet zeggen dat ik het niet leuk vond. Dus...op naar volgend jaar he!! Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |