|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Zoh, die hubbe ver ook weer overleefd,..NEXT>.. |
|
Ik hou niet van carnaval, wel van foto's. Allee dan: http://www.boston.com/bigpicture/2010/02/carnival_2010.html Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Even een vraagje...niet over carnaval maar wel over verkleden. Ik heb hulp nodig van de verstokte verkleders hier. Binnenkort ga ik naar een feestje waarbij ik verkleed moet komen opdagen. Het thema is "rock en hippie". Nou heb ik totaal geen ervaring met dit soort dingen en creatief ben ik op dit vlak al helemaal niet. Dus...HELP! Ik zat zelf te denken om als Rob Halford te gaan. Als je dan toch voor paal moet staan kun je het beter goed doen. Maar waar haal je zo'n outfit vandaan? (Andere ideeën zijn natuurlijk ook welkom) [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 21-11-2010 13:33] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
OWW kom er maar in .. |
|
quote: |
|
quote: Hier staan wat dingetjes http://www.feestartikelen.nl/ |
|
Mja, niet wat ik zoek eigenlijk. Hmpf, je zou denken dat dit soort kleren nog wel redelijk makkelijk te vinden zijn. Maar dat valt dus vies tegen. Grappig genoeg is de pet het makkelijkst te vinden. Iemand enig idee waar ik geschikt zo'n hesje en dat soort spikes vandaag kan trekken? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Het is heel simpel Het enige wat je nodig hebt is een leren jasje, de rest is echt bijzaak, koop een rode zakdoek en wat studs en klaar is kees. Against God and Government |
|
Waar heb je die studs vandaan? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Volgens mij hebben ze die wel bij de London winkels. Misschien mag je het wel lenen van Rotzak joh. Boeiender |
|
Tering, één dag carnaval gevierd en nu al helemaal verwoest. Hopelijk worden de komende vijf dagen wat minder desastreus dan gisteren, ging helemaal nergens meer over. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Haha, ik zat helaas nog eventjes na te zieken van een griepje, maar vanaf morgen ga ik er weer tegen aan voor de komende vier dagen. Against God and Government |
|
Ik wacht in spanning de verhalen en foto's af! |
|
Zonet kwam er een carnavalswagen langs, lekkere gabber muziek op staan, en een geluidsinstallatie waar het hele blok van gaat trillen, geniaal Against God and Government |
|
Yeah mega fun enzo, ik moest opletten want er lag werkelijk over glas en scherven in de binnenstad. =/ Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Bier voor een euro. Twee dagen gehad, nog maar vier te gaan. Zo maar eens richting het schlagerfestival. ;') You have time. You are doing fine. |
|
VAndaag even een ochtendje en middagje geen carnaval en vanavond weer hard ertegenaan. Morgenochtend om 7 uur ook de metworst in Vortum en Sambeek |
|
quote: Bevalt dus goed neem ik aan [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 06-03-2011 15:31] |
|
Gisteren een/m'n hippie afgezet op station Venray, en dat is hopelijk ook het enige dat ik ervan mee krijg |
|
Kunnen die carnavaldebielen zich gewoon niet allemaal doodzuipen? Zijn we in een klap af van de meeste PVV-stemmers en geen gezeur meer over dit kinderachtige verkleedpartijtje in het journaal. |
|
quote: |
|
Dan krijgen we stille tochten. Daar zit ik ook niet op te wachten. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Het is makkelijker als jij je gewoon doodzuipt, ben je ook van het probleem af Ik mis carnaval wel... |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |