IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Carnaval!!! Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-03-2003 20:45 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik heb niets met carnaval, zal ook nooit komen denk. Al dat scheitlollige gedoe van mensen die zich welgeteld 1 keer per jaar laten gaan, omdat het dan wel zou kunnen, en zich helemaal te pletter zuipen.


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 04-03-2003 20:47 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 20:45 schreef ghoulliette het volgende:
ik heb niets met carnaval, zal ook nooit komen denk. Al dat scheitlollige gedoe van mensen die zich welgeteld 1 keer per jaar laten gaan, omdat het dan wel zou kunnen, en zich helemaal te pletter zuipen.
Ben ik absoluut met je eens... ik heb vele keren gedacht 'wat doe ik hier toch' ... kan ook niet tegen zuipen enzo..en toch was het best wel leuk.


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 04-03-2003 21:15 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik ben blij dat het inmiddels zo goed als voorbij is. Die muziek is echt torture!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 04-03-2003 21:19 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 21:15 schreef TNightmare het volgende:
Ik ben blij dat het inmiddels zo goed als voorbij is. Die muziek is echt torture!


I agree


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 05-03-2003 13:15 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

*kotst van carnaval* De economie lag hier 2 dagen plat man.


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 05-03-2003 13:20 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Ben ook blij dat het voorbij is meer bier kon mijn lichaam echt niet aan........


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 05-03-2003 13:39 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Ik heb wel lol gehad, en ik heb echt niet een overkill aan carnavalsmuziek meegemaakt, je moet gewoon de juiste plekken uitzoeken

En als er een trommelband langskomt moet je gewoon verzoeken maken voor goede nummers.

Carnaval was


Volgend jaar weer!!!


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 05-03-2003 13:49 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik vier eigenlijk nooit carnaval. Dit jaar kwam ik er niet onderuit, de optocht kwam hier door de straat en 'the guys' waren bier aan het hijsen in de stad, dus ik ben toch maar 2 dagje gegaan. De Smirnoff heeft veel goedgemaakt in ieder geval


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-03-2003 16:11 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

ik heb zelf ook een schijthekel aan carnaval.Ik vind het nogal hypocriet van een hoop mensen dat ze met deze dagen wel veel zuipen en "alles" durven terwijl ze normaal zo rustig zijn.Alsof carnaval een excuus is om de beest te kunnen uithangen en dat dan alles mag.
Ik laat me elk weekend gaan,zuip elk weekend veel en hang de beest uit.Daar heb ik geen carnaval voor nodig.

Toch ben ik dit jaar 2 dagen gaan zuipen en ik weet ook weer zeker dat ik meer heb gezopen in die 2 dagen dan de "zogenaamde" zuiplappen in de hele week.En dan maar stoer staan roepen op de straathoek dat ze zoveel zuipen.Stelletje sukkels
Dat durven ze normaal ook niet


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Jakhals
Usericon van Jakhals
Posted 05-03-2003 17:22 by Jakhals Wijzig reactieProfiel van JakhalsQuote dit bericht

Het grote vasten is begonnen, beste carnaval-vierende-katholieke-metalfans?!?


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 05-03-2003 17:43 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Ik ben geweest in Born, Sittard, Beek, Weert en Echt, en overal was het veel te druk, een kwartier wachten op je bier



wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 05-03-2003 18:22 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

nou ik ben ook niet zo zot van die muziek hoor, jezus. De ouders van mijn vriend hebben het vier- vijf dagen de hele tijd opgehad. Ik had echt zoiets van 'give me a break please'. Nu vandaag op het werk merk ik dat ik de hele tijd spontaan die carnavaldeuntjes ben aan het ¨fluiten.. Dus blijkbaar vond ik ze toch amusant . En mijn vriend is nu reuze gelukkig dat ik het toch ook een beetje tof vond. En geloof me mij overtuigen was niet gemakkelijk. Hij heeft afgezien met mijn gezeur daar!

[Dit bericht is gewijzigd door wild cat op 05-03-2003 18:24]


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 05-03-2003 18:26 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ik denk dat ik later toch maar in deze regio blijf wonen, wat een lachwekkend gebeuren


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 05-03-2003 18:55 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2003 13:15 schreef Argentumfeles het volgende:
*kotst van carnaval* De economie lag hier 2 dagen plat man.
ja lastig he, vooral omdat het in godsnaam maar TWEE dagen is.


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-03-2003 18:58 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 5 maart 2003 16:11 schreef Hub de Gallier het volgende:
...en ik weet ook weer zeker dat ik meer heb gezopen in die 2 dagen dan de "zogenaamde" zuiplappen in de hele week.

HAHAHAHAHAHAhahahaha wow jij bent echt stoer!!!

Sukkel


Zenial


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 05-03-2003 19:05 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

Ik lust geen enkel bier maar nu hebben ze me daar in maastricht toch geen 'sjoes' of zoiets leren drinken...enne ikke ben verkocht! Jammie!!!!


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-03-2003 19:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2003 18:58 schreef Zenial het volgende:
HAHAHAHAHAHAhahahaha wow jij bent echt stoer!!!

Sukkel


Hoe dom kun je zijn
Heb je mijn complete verhaal dan niet gelezen?Hiermee heb je zelf bewezen wat voor een sukkel je bent!!!De hele context van het verhaal zal wel te moeilijk voor je zijn geweest.En als je toch alleen maar domme dingen kan zeggen dat kun je beter je bek houden


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 05-03-2003 19:15 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk



Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-03-2003 19:16 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Aan Zenial: en bij meerdere topics heb je alleen maar dom afkrakend commentaar en het werd tijd dat iemand dat eens tegen jou zegt.Probeer eens een keer NORMAAL te antwoorden/posten op een topic!


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-03-2003 19:16 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

*gaaaaaaaap*


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 05-03-2003 19:19 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2003 19:16 schreef Hub de Gallier het volgende:
Aan Zenial: en bij meerdere topics heb je alleen maar dom afkrakend commentaar en het werd tijd dat iemand dat eens tegen jou zegt.Probeer eens een keer NORMAAL te antwoorden/posten op een topic!




Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-03-2003 19:20 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2003 19:16 schreef Hub de Gallier het volgende:
Aan Zenial: en bij meerdere topics heb je alleen maar dom afkrakend commentaar en het werd tijd dat iemand dat eens tegen jou zegt.Probeer eens een keer NORMAAL te antwoorden/posten op een topic!


HAhahahaha!

*slik*

Ik ga niet met modder gooien ook..


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-03-2003 19:22 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2003 19:20 schreef Snaack het volgende:
HAhahahaha!

*slik*

Ik ga niet met modder gooien ook..

Ik wil ook niet met modder gooien maar heel af en toe is het wel eens nodig om wat te zeggen.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-03-2003 19:23 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 5 maart 2003 19:12 schreef Hub de Gallier het volgende:En als je toch alleen maar domme dingen kan zeggen dat kun je beter je bek houden

Hehehe oh als ik jou een eikel vind ben ik echt wel zo aardig om je dat even te melden, daarvoor ga ik mijn bek niet houden. Verder had ik de rest van je verhaal wel doorgelezen (ook al probeer ik dat meestal niet te doen om mezelf de irritatie te besparen) en vond ik de zin "En dan maar stoer staan roepen op de straathoek dat ze zoveel zuipen.Stelletje sukkels " ook wel heel erg typisch. Dit doe jij bijna elke keer op ZM als ik helaas weer een post van je onder ogen krijg...


Zenial


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 05-03-2003 19:23 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Misschien moet je dat juist wel doen


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen