|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ben ik absoluut met je eens... ik heb vele keren gedacht 'wat doe ik hier toch' ... kan ook niet tegen zuipen enzo..en toch was het best wel leuk. Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
Ik ben blij dat het inmiddels zo goed als voorbij is. Die muziek is echt torture! |
|
quote: I agree |
|
*kotst van carnaval* De economie lag hier 2 dagen plat man. |
|
Ben ook blij dat het voorbij is meer bier kon mijn lichaam echt niet aan........ |
|
Ik heb wel lol gehad, en ik heb echt niet een overkill aan carnavalsmuziek meegemaakt, je moet gewoon de juiste plekken uitzoeken En als er een trommelband langskomt moet je gewoon verzoeken maken voor goede nummers. Carnaval was Volgend jaar weer!!! "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik vier eigenlijk nooit carnaval. Dit jaar kwam ik er niet onderuit, de optocht kwam hier door de straat en 'the guys' waren bier aan het hijsen in de stad, dus ik ben toch maar 2 dagje gegaan. De Smirnoff heeft veel goedgemaakt in ieder geval |
|
ik heb zelf ook een schijthekel aan carnaval.Ik vind het nogal hypocriet van een hoop mensen dat ze met deze dagen wel veel zuipen en "alles" durven terwijl ze normaal zo rustig zijn.Alsof carnaval een excuus is om de beest te kunnen uithangen en dat dan alles mag. Ik laat me elk weekend gaan,zuip elk weekend veel en hang de beest uit.Daar heb ik geen carnaval voor nodig. Toch ben ik dit jaar 2 dagen gaan zuipen en ik weet ook weer zeker dat ik meer heb gezopen in die 2 dagen dan de "zogenaamde" zuiplappen in de hele week.En dan maar stoer staan roepen op de straathoek dat ze zoveel zuipen.Stelletje sukkels Dat durven ze normaal ook niet Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Het grote vasten is begonnen, beste carnaval-vierende-katholieke-metalfans?!? |
|
Ik ben geweest in Born, Sittard, Beek, Weert en Echt, en overal was het veel te druk, een kwartier wachten op je bier |
|
nou ik ben ook niet zo zot van die muziek hoor, jezus. De ouders van mijn vriend hebben het vier- vijf dagen de hele tijd opgehad. Ik had echt zoiets van 'give me a break please'. Nu vandaag op het werk merk ik dat ik de hele tijd spontaan die carnavaldeuntjes ben aan het ¨fluiten.. Dus blijkbaar vond ik ze toch amusant . En mijn vriend is nu reuze gelukkig dat ik het toch ook een beetje tof vond. En geloof me mij overtuigen was niet gemakkelijk. Hij heeft afgezien met mijn gezeur daar! [Dit bericht is gewijzigd door wild cat op 05-03-2003 18:24] Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
Ik denk dat ik later toch maar in deze regio blijf wonen, wat een lachwekkend gebeuren Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:ja lastig he, vooral omdat het in godsnaam maar TWEE dagen is. Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
quote: HAHAHAHAHAHAhahahaha wow jij bent echt stoer!!! Sukkel Zenial |
|
Ik lust geen enkel bier maar nu hebben ze me daar in maastricht toch geen 'sjoes' of zoiets leren drinken...enne ikke ben verkocht! Jammie!!!! Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
quote: Hoe dom kun je zijn Heb je mijn complete verhaal dan niet gelezen?Hiermee heb je zelf bewezen wat voor een sukkel je bent!!!De hele context van het verhaal zal wel te moeilijk voor je zijn geweest.En als je toch alleen maar domme dingen kan zeggen dat kun je beter je bek houden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Aan Zenial: en bij meerdere topics heb je alleen maar dom afkrakend commentaar en het werd tijd dat iemand dat eens tegen jou zegt.Probeer eens een keer NORMAAL te antwoorden/posten op een topic! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
*gaaaaaaaap* |
|
quote: |
|
quote: HAhahahaha! *slik* Ik ga niet met modder gooien ook.. |
|
quote: Ik wil ook niet met modder gooien maar heel af en toe is het wel eens nodig om wat te zeggen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hehehe oh als ik jou een eikel vind ben ik echt wel zo aardig om je dat even te melden, daarvoor ga ik mijn bek niet houden. Verder had ik de rest van je verhaal wel doorgelezen (ook al probeer ik dat meestal niet te doen om mezelf de irritatie te besparen) en vond ik de zin "En dan maar stoer staan roepen op de straathoek dat ze zoveel zuipen.Stelletje sukkels " ook wel heel erg typisch. Dit doe jij bijna elke keer op ZM als ik helaas weer een post van je onder ogen krijg... Zenial |
|
Misschien moet je dat juist wel doen |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |