|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Ach Carnaval..een slecht excuus voor het "normale" volk om zich drie dagen lam te zuipen..zelfs hier in deventer gaan ze carnaval vieren..het is verdorie iets voor onder de grote rivieren en niet hier Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Nog een goede overstroming en deventer ligt ook onder(in)een grote rivier dus dan begint het gedonder pas goed! life sucks....sometimes |
|
quote: Hmm..tijd om voor die tijd maar es over een emigratie na te denken Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Ik woon hier tegenover een carnavalscafe .... En m'n slijter hier stukje verderop is veranderd in een carnavalswinkel paar maanden terug dus carnaval ----> |
|
Aarghh ik heb zon hekel aan carnaval hier is alles al omgetovert Hailzz |
|
Carnaval fucking heerscht! Goed onderbouwd weet ik...maar het is gewoon altijd lachen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hebben wij vorig jaar inderdaad ook gedaan, wat best de moeite waard was overigens. Waag eens een dansje! |
|
quote: Ach ja, verkleed je als debiel en ga 3 dagen zuipen.. Komt bekend voor, hier heet dat weekend.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
In principe vind ik carnaval wel stoer! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Het zal wel komen dat ik zowel Drentsch, Gronings en Friesch(aargh) bloed door mijn aderen heb stromen maar dat hele Carnaval doet me geen ene fuck.... En de gedachte dat er overal van die kutcarnaval muziek is, en van die kutpolonaises.. Nee dank je,Dan nog liever een trouwerij van een vage nicht in een kroeg in Giet'n.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Gadverdamme...carnaval. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
She Devil en ik gaan samen als Kiss Carnaval vieren in het limburgse Weert LAI LAI HEI |
|
Hahaha, ik was van 't weekend in Maastricht, en de carnavalskrakers, fanfares en etalages met kostuums vlogen me al om de oren. M'n vriend ging voor school de schrijver van het carnavalslied van dit jaar voor Maastricht interviewen: een mega-eer, als ik hun mag geloven. Tja, carnaval is voor ons nuchtere Hollanders geloof ik iets te veel van 't goede, maar 'k vind 't wel erg grappig om 't allemaal te zien. (typefoutje) [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 18-02-2004 20:43] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Ik heb geen carnaval nodig om me lam te zuipen natuurlijk. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Tja ach..carnaval is het ultieme bewijs dan Noord brabant en Limburg niet echt bij Nederland horen Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
pff carnaval nooit de lol er van ingezien. Vooral wanneer je haast hebt om de trein te halen en er nog veel dronkelui (verkleed als kip ) over straat lopen en je proberen tegen te houden. Nou ja zolang ze maar lol hebben ofo Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ach een paar goede kisten wil ook wel helpen Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Zondag naar Morbid in Tilburg en dan eh terug naar huis op eh (as)woensdag 's avonds ofzo... CARNAVALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!! [edit]He verdomd ik heb dit topic zelf geopend vorig jaar, verrek...[/edit] [edit]typo[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 18-02-2004 21:11] |
|
quote:Die hebben ze ook zeker wel gehad.hheh Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: 1. Morbid Angel is op zondag 2. Woensdag avond is carnaval al afgelopen Waag eens een dansje! |
|
quote: oeps ik kan niet spellen ik bedoelde zonag, en ja op as-woensdag is het over maar het kost me een dag slapen om terug te kunnen na de carnaval |
|
quote: Aah, tuurlijk! Nu ja, veel plezier dan maar he :p Ik ga vrijdag carnaval vieren (kroegentocht???)Ik ben beniewd of het net zo gezellig wordt als vorig jaar (wat leer je toch altijd veel mensen kennen tijdens carnaval ) Zondag metalfest wordt ook gaaf, ik hoop wel op een kleine financiele bijdrage van mijn ouders, want met 3 euro kom je niet ver op metalfest Waag eens een dansje! |
|
Ik ga maandag t/m woensdag werken, kunnen andere mensen feesten. Mocht ik een andere dag ooit vrij willen hebben, dan kunnen de mensen die komende dagen Carnaval gaan vieren, dan mooi voor mij komen werken . Wat zijn Carnavalsliedjes met Hollandse teksten trouwens ver-schrik-ke-lijk! Eerste Carnaval die ik niet in Limburg meemaak. Carnavalsmuziek in Limburgs dialect is acceptabel, maar flikker aub een roteind op met die Hollandse meuk man. [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 18-02-2004 22:27] |
|
Ik heb niks met carnaval. Dit jaar wordt er ook verhuisd, dus ik hoef ook niet mee |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |