|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Against God and Government |
|
Misschien dat de sous-neigehits het beter doen. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 17-02-2012 20:05] |
|
quote:Hoe ga jij nou dit jaar? Foto? |
|
quote: Dat vind ik ook hoor, ik probeer die kroegen ook zoveel mogelijk te vermijden. Against God and Government |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ehm.. Ik ga morgen pas iets halen, door de drukte op het werk ben ik er nog niet aan toegekomen. Maar ik zit te denken om een boerka te kopen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dan ben je waarschijnlijk niet de enige. Toch doen! Kun je natuurlijk ook makkelijk zelf maken met een lapje stof van de markt, dan kun je er een tof patroontje op zetten. Delfts blauwe burka! |
|
bahbah en zometeen werken [/zachteG] |
|
Ik ook. Hopelijk niet zoveel van die mongolen als vorig jaar. |
|
Ik begin denk ik morgen pas, in Horst. |
|
@Ingrimd Je werkt in de horeca ofzo? Veel succes in ieder geval. Geen carnaval hier in het hoge noorden (gelukkig). [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 18-02-2012 10:22] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Op het station. En nou is Nijmegen niet zo'n hele erge carnavalsstad, maar vorig jaar kwamen er gemiddeld zo'n 10-15 blaaskapellen per uur voorbij opweg naar het verre zuiden, die allemaal door elkaar heen zo hard mogelijk "liedjes" aan het spelen waren. Doe dat in een stationshal en je verstaat echt helemaal niemand meer en ik word er vreselijk chagrijnig van. Die dronken mensen kan je vaak nog wel om lachen, en als ze irritant zijn, schop je ze gewoon de winkel uit, maar die muziek.. aaaaaargh! |
|
quote:Ik ga als die bouwvakker van de Village People. Foto's volgen nog. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hehe, ik word al 2 dagen lang aangezien als de leernicht van de village people . Gisteren en vannacht in Tilburg was super. Net in Venlo ook helemaal en zodirect bardienst in het jongerencentrum in Vierlingsbeek |
|
Morgen optocht vieren met de straat en daarna afterparty met alle vrienden en al onze kinderen in de Pul hier. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik kwam gisteren zelfs in Enschede een optocht tegen, inclusief twee mensen die de herrie mee aan het "drummen" waren op een voetbal |
|
Zo, dat was weer een mooi feestje in Kruikenstad. Lekker warm ook buiten, in zo'n kangoeroepak www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Ben niet verder gekomen dan optocht vieren in de straat. Maar dat duurde wel heel lang, althans niet de optocht, maar wel het vieren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Is onderstaande een vriend van jou? quote: 'Lynx loopt rond in Zuid-Limburg' AMSTERDAM - In het Savelsbos in Zuid-Limburg is mogelijk een lynx gezien. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ze höbbe mig gesjpot! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote:Nee, kangoeroes en lynxen hebben zomaar weinig met elkaar gemeen. Daarbij, Zuid-Limburg is nogal een end weg Misschien wel een idee voor volgend jaar: Groen Lynx. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:hahaha mooi [/zachteG] |
|
Zo, het zit er weer op, iedereen naar de zin gehad ? Ja toch ? |
|
Ik heb 't van de week alleen even op TV gezien. Beelden van de optochten in oa Tilburg en Den Bosch. Zag er wel leuk uit. Het commentaar kwam onder meer van een 'carnavals-deskundige' |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |