|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou, over een uurtje maar eens vertrekken www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Vanavond De Sjonnies op de Markt. Ik ga denk ik wel even kijken |
|
mmm,. wat zullen al die emo-gothics en blackmetalkneuzen zich dit weekeinde ongelukkig voelen zeg.... |
|
quote:Neu hoor, Vampire John had gisteren zijn corpsepaint op in Dynamo |
|
alaaf! via sittard, morgen valeknburg en maastricht Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: mmm, fc limburgia gaat dat toch heten (als je - ik-ga-mezelf-te-kerk-rade meeneemt?) ??? van sittard, tot kerkrade via valkenburg, tot maastricht is al menig voetbalclub door gebrek aan geld gezwicht... ah-me nooit nee nooit niet... etc (leuk carnavals nummer) grapje hoor... |
|
Black metal kneus; gheghe, ik voelde me nog het minste de kneus op het Stratumseind gisteravond... Tsjonge jonge, wat heb ik toch een hekel aan dat feest. Tienermeisjes die zich voorbereiden op een carrière als Oost-Europees straathoertje, en een hoop mensen die niet tegen alcohol kunnen. Dolle pret maar niet heus! Overigens was de paint een reactie op Judge M. die in kiel de eerste shift ging draaien in boerenkiel. Wel leuk om te zien hoe menig mens op een druk Stratumseind zich geïntimideerd voelde, stelletje jankers... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ik vond het gezellig gisteren Mies, heb je de foto's al? |
|
Waar ben je geweest Michiel? Eindhoven? In Venlo was het ook weer behoorlijk gezellig |
|
Yup . Plan was eerst om naar De Sjonnies te gaan kijken op de Markt maar die tent zat stampvol dus ben ik maar doorgelopen naar Stratumseind. Jas daar in de garderobe gehangen, uiteindelijk de Altstadt binnen gekacheld en daar een Mies tegen het lijf gelopen en daar de rest van de avond blijven hangen. Erg gezellig |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nog een paar dagen jongens en meisjes [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 10-02-2010 11:50] Against God and Government |
|
Ouwe kleren aan, schminken zodat ik op een zombie lijk en lekker goor doen! Here kitty kitty kitty! |
|
Voor het eerst in vijf jaar geen tentamens tijdens carnaval, toch maar eens gaan kijken of ik er nog lol in heb. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Zum kotzen is het. |
|
Ik houd níet van Carnaval, op de basisschool vond ik het geweldig. Me verkleden als pandabeer, roofvogel, pinguïn of jachtluipaard. Maar nee, na die tijd nooit meer gevierd. |
|
Ik sla het dit jaar over. |
|
Er zijn zelfs ooit dooien gevallen hier in Weert. Wat ook opvalt altijd: De gemeentelijke feesttent is niet zo gek groot maar toch staan er een x aantal biertankwagens. |
|
Echt wat heb ik een enorme teringhekel aan carnaval... tyfusfeest! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
+1. Karneval, carnamelk, mij om het even, ik moet het allebei niet. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
een glaasje Karnemelk... niets mis mee... met carnaval ook niet, mensne moeten zelf weten hoe ze der bij lopen.. ik ga me echt niet druk maken om die lui.. Hmaarja, ik woon nu ook in Fryslân en daar worden mensen in carnavals outfit meteen neer geschoten Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: +1 Dan vier ik nog liever het Suikerfeest. |
|
Zolang ik me niet hoef te verkleden vind ik bijna alle feesten beter. Denk ik |
|
+ 1 Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |