IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Carnaval!!! Vorige pagina | Volgende pagina
De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 08-02-2016 20:39 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2016 19:47 schreef MetalJan het volgende:
Alaaf akhbar!!!




Verrek!




VIESPEUK!!!


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 08-02-2016 20:39 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2016 20:26 schreef Negatieveling het volgende:
Smaakvol en subtiel. Tekenend voor carnaval.


Verrek!




VIESPEUK!!!


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 09-02-2016 2:18 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Echt, kan men dat domste feest ooit niet gewoon verbieden in Nederland?


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 09-02-2016 8:42 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Goed plan ja, alles verbieden waar iemand ook enigszins maar last van kan hebben.

Last is een keuze. Carnaval is voor mij ook niet weggelegd, dus ik blijf er uit de buurt. Probleem opgelost.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 09-02-2016 8:58 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

En zo erg is dat hele Carnaval niet. Ik heb er ook weinig tot niets mee, en woon er echt middenin, maar je hebt er eigenlijk geen last van. Ik heb er niets van meegekregen iig, en het is niet dat ik mn best heb gedaan om het te ontlopen ofzo.


Daops
Usericon van Daops
Posted 09-02-2016 16:28 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2016 8:42 schreef Ralph het volgende:
Goed plan ja, alles verbieden waar iemand ook enigszins maar last van kan hebben.

Last is een keuze. Carnaval is voor mij ook niet weggelegd, dus ik blijf er uit de buurt. Probleem opgelost.

Snap donders goed dat je er helemaal niks mee kunt als je er niet mee opgegroeid bent. Mooi stukje hierover vind ik dit:
http://www.ad.nl/ad/nl/5598/Sportcolumnisten/article/detail/4237894/2016/02/04/Carnaval-hoort-bij-je-of-juist-niet.dhtml

Slechts een dagje geweest dit jaar, was erg gezellig weer. Volgend jaar toch maar weer wat langer


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-02-2016 17:09 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Voor die ongein heb jij toch helemaal geen tijd? Moet jij geen festival organiseren?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 09-02-2016 17:38 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Lokaal carnavals ellende......


Politie zoekt Batman na ruzie op Melkmarkt

Zwolle - De politie is op zoek naar getuigen van een ruzie op de Melkmarkt. Tussen zaterdag 6 februari 23.00 uur en zondag 7 februari 01.00 uur vond daar een ruzie plaats waarbij twee mannen van 22 jaar uit Zwolle gewond zijn geraakt.

Vermoedelijk is er op de Melkmarkt, in de buurt van het Rodetorenplein, een ruzie ontstaan tussen meerdere mannen. Twee mannen waren verkleed als Batman en een Panda. Er zijn klappen gevallen en de man die verkleed was als Panda is ook op straat gevallen. Hij raakte hierbij gewond en is per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. De politie is op zoek naar getuigen. Hebt u iets gezien? Neem dan contact op via 0900-8844.




Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-02-2016 18:03 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 09-02-2016 19:30 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 09-02-2016 19:39 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2016 8:58 schreef Sjaakie het volgende:
En zo erg is dat hele Carnaval niet. Ik heb er ook weinig tot niets mee, en woon er echt middenin, maar je hebt er eigenlijk geen last van. Ik heb er niets van meegekregen iig, en het is niet dat ik mn best heb gedaan om het te ontlopen ofzo.


In Eindhoven vind ik het nagenoeg onmogelijk om er niet mee geconfronteerd te worden. Dat krijg je als je redelijk in de binnenstad woont. Moet je ook niet over gaan zeiken. Tegenwoordig zorg ik simpelweg dat ik niet in de buurt ben. Probleem opgelost!

Blijft staan dat carnaval moeilijk kut is.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 09-02-2016 19:40]



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 09-02-2016 20:59 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 9 februari 2016 17:38 schreef nark het volgende:


Zwolle - De politie is op zoek naar getuigen van een ruzie op de Melkmarkt. Tussen zaterdag 6 februari 23.00 uur en zondag 7 februari 01.00 uur vond daar een ruzie plaats waarbij twee mannen van 22 jaar uit Zwolle gewond zijn geraakt.


3 uur matten. Poehé.


Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-02-2016 21:37 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2016 16:28 schreef Daops het volgende:

Snap donders goed dat je er helemaal niks mee kunt als je er niet mee opgegroeid bent. Mooi stukje hierover vind ik dit:
http://www.ad.nl/ad/nl/5598/Sportcolumnisten/article/detail/4237894/2016/02/04/Carnaval-hoort-bij-je-of-juist-niet.dhtml

Slechts een dagje geweest dit jaar, was erg gezellig weer. Volgend jaar toch maar weer wat langer


Die eerste zin bevestigd direct mijn idee:

"Liefde voor carnaval is vergelijkbaar met houden van een voetbalclub".

Allebei groepen irritante, schreeuwende, ruziezoekende mongolen die er ook nog eens oogaidsveroorzakend debiel uitzien.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 09-02-2016 22:16 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Ja, of liefde voor metal, ook zo'n groep.

Maar toch niet allemaal van die groep. Rotte appels all over the place. Denk ik dan.

En als je de groepen weg laat. Er zijn gewoon heel veel nare mensen, overal.




VIESPEUK!!!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 09-02-2016 22:19 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2016 22:16 schreef De Vieze Man het volgende:
Ja, of liefde voor andere mannen, ook zo'n groep.



Gecorrigeerd. :')



De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 09-02-2016 22:24 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Hehehe, ook! Denk ik.




VIESPEUK!!!


Daops
Usericon van Daops
Posted 09-02-2016 22:58 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2016 17:09 schreef XXL het volgende:
Voor die ongein heb jij toch helemaal geen tijd? Moet jij geen festival organiseren?
Doe ik er ook nog eens bij, man man


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Daops
Usericon van Daops
Posted 09-02-2016 23:02 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2016 21:37 schreef Onweerwolf het volgende:
Die eerste zin bevestigd direct mijn idee:

"Liefde voor carnaval is vergelijkbaar met houden van een voetbalclub".

Allebei groepen irritante, schreeuwende, ruziezoekende mongolen die er ook nog eens oogaidsveroorzakend debiel uitzien.
Vergeet de homo's ook niet: allemaal valse relnichten, dol op extravagante kledij,songfestivalmuziek en belangrijkste verspreiders van die (oog)aids


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 09-02-2016 23:05 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2016 23:02 schreef Daops het volgende:
Vergeet de homo's ook niet: allemaal valse relnichten, dol op extravagante kledij,songfestivalmuziek en belangrijkste verspreiders van die (oog)aids


Niet voor niets had ik de tekst van De Vieze Man al gecorrigeerd...



Daops
Usericon van Daops
Posted 09-02-2016 23:09 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Zag het later..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-02-2016 23:20 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Forummers. Ook zoiets.

Gelukkig zie je die niet, tenzij je het fototopic per ongeluk opent.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 20-02-2016 11:23 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Straks weer niet naar de optocht gaan kijken. Wel al verklede maloten gezien, maar verder geen last van. Het valt hier erg mee.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-02-2016 11:49 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik dacht eerlijk gezegd dat carnaval allang voorbij was.

Het is dus nog steeds bezig, ja?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 20-02-2016 12:27 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Doordat jij nogal winderig was tijdens de carnaval hebben ze flink wat optochten uitgesteld.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 11-03-2017 15:31 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Zo meteen voor het eerst van mijn leven een carnavalsoptocht zien.


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen