![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Komende week voor het eerst in jaren een paar dagen vrij genomen voor carnaval: vrijdag, maandag en dinsdag ![]() Wordt flink afzien woensdag. ![]() |
|
Ik zak alleen voor het weekend nog even af/door naar/in het zuiden. Leuk. ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Wanneer begint die onzin precies? ![]() |
|
Over massale verdomming, maar dan extreem letterlijk, gesproken. Wat een dom feest, zeg. Ja hoor... ![]() |
|
Zeuren, altijd mooi. Voetbal is kut. Carnaval is kut. Metal op een boot is kut. Boehoehoe, stelletje jankmuilen. Ow ja. Ik vier geen carnaval, zal ook nooit gebeuren. Maar ik gun jullie allemaal een topweekend! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Bovenburen zijn kut. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Boehoehoe is kut. Edit: Oh ja, festivalprogramma's zijn kut, Nick en Simon zijn kut... We zouden er zo een topic over kunnen starten. Vol in hooguit 5 minuten. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 14-02-2012 20:25] ![]() |
|
quote: Nee joh, een meldpunt! Een topic starten is zooo 2011. Boeiender ![]() |
|
Meldpunt Kutzooi ![]() [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 14-02-2012 20:44] ![]() |
|
Al een bult leuke afspraken voor carnaval dit keer, heb er echt zin in. En ik ben van de medicijnen af, dus drank mag ook weer. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ga je als De Bie? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Goed idee wel. Ik weet het niet, ik moet de hele week werken, en mijn vrouw gaat de outfits aanschaffen. Het is dus een verrassing. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
|
Morgenavond is het zover!! ![]() |
|
quote:KANNIETWACHTEN, AARGH! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [/zachteG] ![]() |
|
hoppa! [/zachteG] ![]() |
|
quote: HET IS ZOVEER ![]() ![]() |
|
Zin! ![]() ![]() ![]() Against God and Government ![]() |
|
Joa. Zo maar eens de auto in en richting het zuiden. Jammer dat ik de afgelopen weken/maanden niet veel mee heb gekregen van carnaval, stemming is er nog niet helemaal.. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Veel plezier met je PVV-feestje! ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Sukkel. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |