![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo, gisteren toch maar een avondje meegepikt. Blijft een mooi feestje ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Ik heb gisteren (Dubbelstraat! ![]() ![]() ![]() ![]() edithoer: foto volgt nog ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 05-02-2008 22:19] ![]() |
|
Ik zag op ABG tv, dat er een carnavalswagen een pop had verloren!? ![]() |
|
hoe lang duurt die ellende eigenlijk? net liepen er nog steeds genoeg mongolen rond... Je moeder. ![]() |
|
quote:Klopt! Draaide de Markt op en kreeg vol de wind van opzij! Wij stonden bij Die Twee te kijken. Daar was het al eerder klaar en toen we over de Markt terugliepen was het net gebeurd. Gelukkig was de ruimte daar goed afgebakend en is er niemand gewond geraakt. Ik had mijn hart vastgehouden als zoiets bijvoorbeeld voor de Gevangenpoort gebeurd geweest was ![]() quote:Tot vanavond 23.11 uur (no shit) ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 05-02-2008 22:35] ![]() |
|
hehe, mooi, tenminste geen schreeuwende zatlappen meer voor het huis dan vannacht ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: hehehe, het zijn barre tijden om in de binnenstad te wonen ja..... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: idd ![]() Je moeder. ![]() |
|
Nou carnaval heeft helaas maar 2 (lange) dagen geduurt voor Bonnie. Nu is Bonnie effe invalide hehe ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
lol inderdaad ja haha..... Zo hebben de Vasteloavend weer overleefd en het was weer toppie ![]() ![]() |
|
Voor mij ook maar 2 dagen, maar heb me wel super goed vermaakt!! ![]() ![]() |
|
ik vind er ieder jaar minder aan, voldgens mij word ik te oud voor carnaval... ![]() |
|
quote:Bij deze: ![]() ![]() ![]() |
|
en up!! Alvast een paar muziekjes om in de stemming te komen ![]() ![]() |
|
De aankomende zondag en dinsdag zijn goed genoeg voor mij. Zolang ik maar weer muziek kan blijven maken ga ik mij niet vervelen dit jaar. ![]() |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Huppelschoten!! ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 19-02-2009 22:29] ![]() |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() The trend is dead. ![]() |
|
damn! ik zou naar den bosch gaan zaterdag maar helaas moet ik werken ![]() ![]() |
|
quote:Daar was ik al lid van geloof ik ![]() ![]() |
|
quote: Briljant, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Wij vinden dit niet echt normaal. Hier heb je zulke mafkezen niet. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 19-02-2009 22:48] ![]() |
|
quote: +1 ![]() Euh... wel nepmafkezen hier... en dat ze allemaal aan de bloemetjes mogen sterven. Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |