![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
voor de mensen die op carnavalsmaandag iets willen doen wat niet met carnaval te maken heeft: ![]() ![]() |
|
Ik zit me zo iets te bedenken: weet je wat positief is aan carnaval? IEDEREEN loopt voor gek! ![]() ![]() Waag eens een dansje! ![]() |
|
quote: Carnaval= nog eens goe het zwijn uithangen, want op woensdag is het "Aswoensdag" en nadien treedt de Vastenperiode in , 4 weken tot Pasen. Dus eigenlijk is Carnaval Christelijk geïnspireerd ![]() [Dit bericht is gewijzigd door EVILinetje op 19-02-2004 19:12] Llie n'vanima ar' lle atara lanneina ![]() |
|
quote: Ooit naar Aalst geweest? kDenk dat je je mening dan wel eens moet herzien ![]() Llie n'vanima ar' lle atara lanneina ![]() |
|
quote:Goh nee nog nooit geweest, maar daarom zeg ik ook 'waar ik woon he' ![]() Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. ![]() |
|
Vandaag op school de "sleutel overdracht" gehad... ![]() ![]() FREEZE ![]() |
|
Ben ik blij dat ik in Overijssel woon en niet onder de grote rivieren..enfin..ga vanavond nog een lekker hertogje pakken..staan er nog stel koud in de ijskast ![]() Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. ![]() |
|
Zuipen, hossen en neuken. Vat ik het zo goed samen? Van carnaval moet je toch blij worden? Nee, 's niks voor mij. Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) ![]() |
|
quote: ik zou uit de buurt blijven van Oldenzaal.... ![]() |
|
Bijna mardi Grass ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
het schijnt, dat de jeugd aldaar carnaval zo'n beetje links van zich neer gaat leggen. oftewel, de vergrijzing doet zijn intrede. Oud Vuil. ![]() |
|
Heb gisteren wel ff moeten lachen om het gothic prinsenpaar van St. Geertruid ![]() ![]() |
|
ik ben dat gecarnaval nu al zat, de hele morgen al dat gedweil aan moeten horen ![]() |
|
Dinsdag 't zwijn uithangen,'k kan chrashen boven 't café waar 'k naartoe ga ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
quote:heeeeeeee ben je er weer???? ![]() |
|
Wat ben ik toch weer heerlijk brak na gisteravond. Vanavond toch maar weer. Hoe meer je drinkt, des te minder irriteer je je aan de muziek merkte ik. ![]() Waag eens een dansje! ![]() |
|
quote: jaja,k ben re weer ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
Vanavond is het weer zover, mijn 2e carnavalsavond (van dit jaar). ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 21-02-2004 16:22] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Carnaval, nog een rede om je katzlazerus te zuipen. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Ik kwam vanmiddag nietsvermoedend Utrecht binnenwandelen en voordat ik er erg in had werd ik 'opgeslokt' door een @#%Q#Q#$Q#Y carnavals stoet ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote:Argh, dit is wel een bal voor open doel. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
'k Ben er weer 'es heelhuids doorgekomen ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 25-02-2004 16:03] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
Dit weekend is het weer zo ver. Iemand van plan om dit te gaan vieren? Ik ga zaterdag sowiso naar Venlo. Voor de rest nog kijken of ik ga. ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |