|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Sja als je een normaal antwoord verdient zal ik dat ook zeker wel geven, maar af en toe wordt de irritatie mij te veel en krijg je dat ook te horen... Zenial |
|
quote: Behoorlijk zwak als je meteen zo gaat reageren dan op een post.Trouwens,als je toch weet dat ik "irritant" post,dan lees niet wat ik schrijf.Hoef je je ook niet te ergeren! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
alstublieft vecht uw geschillen toch ergens anders uit..Hier mag toch iedereen ZIJN o-f HAAR eigen mening kwijt niet??? Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
quote: Helemaal mee eens (maar laten we dan ook ALLEMAAL zo volwassen zijn en niet gaan schelden zonder ergens enig idee van te hebben). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik zal mijn best weer gaan doen! Ben ook erg blij dat het meeste van die zooi tegenwoordig in het tjokkefoll topic staat! Zenial |
|
gewoon in het noorden gaan woonen ook geen gezeik (dus geen carnaval ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:voila had het niet beter kunnen zeggen!! Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Woon je tussen tukkers friezen en de rest van die shit..... na...... no thnx !!!! Hadden ze van mij ook allang mogen verbannen hahahahahahaha............. |
|
quote: Geen enkel bier? Sjoes is donker bier met "normaal" bier in een glas . *vraagt zich af wat het verschil met "half-um" is* |
|
Carnaval is dit jaar helemaal aan mij voorbij gegaan, niks van gemerkt behalve een nieuws-item op radio 1 vanochtend. Lekker rustig dus. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Ja ik had daar nooit van gehoord joh, in Belgiƫ kennen ze dat niet. Nu heeft mijn 'schoonfamilie' mij dat aangesmeerd omdat ik alleen maar spa aan het drinken was. Zo van 'probeer dat even, is wat zoeter' En ik was verkocht hoor! [Dit bericht is gewijzigd door wild cat op 05-03-2003 21:33] Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
Ik heb carnaval in Maastricht gevierd, ik heb daar namelijk 6 jaar gewoond. Helaas maar 1 dagje, maar dat is gewoon heel leuk. Geweldig wat je daar allemaal op straat ziet lopen! |
|
Carnaval...feest van voornamelijk hypocriete debielen ...of gaat men daarna ook een dikke maand vasten zoals het hoort want daar is het 'feest' voor bedoeld. Maar dat doen ze dan weer niet; hypocriete decadente flapdrollen met hun kermismuziek The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
and I try not to be too narrow-minded ; ) |
|
Pure terreur. En vooral om dan aan bier te komen met die pleurisdrukte. |
|
k heb gewoon carnaval gevierd in altstadt in eindhoven, daar werd niks speciaals gedaan voor carnaval mbt muziek, voor de rest was het eigenlijk een gewone zaterdag daaro, alleen was ik met mn maat de enige die NIET verkleed was. Dat viel blijkbaar nogal op Kvond het eigenlijk zowieso wel meevallen met de "gekte" in eindhoven, maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.... Winter is coming |
|
Komt omdat Eindhoven niet in Limbourgh ligt. |
|
quote: Zielig figuur........... |
|
quote: Hij heeft toch gelijk! Het is toch een katholiek feest, waarna gevast wordt! Voor velen is het een dom zuipfestijn met debiele muziek op de achtergrond...sja..pure volksverlakkerij. Don't blush when I rip you open |
|
Man zo zinn zoveel muzieksoorten waar ik een pesthekel aan heb.. als je een hekel hebt aan carnaval reageer hier dan niet........ |
|
Dit is toch een discussie-forum! Ik word echt moe van die dooddoener 'als je het niet aanstaat reageer dan niet' Wat wil je dan? 1000 post onder elkaar hoe leuk carnaval is? Don't blush when I rip you open |
|
tja jullie holanders zullen het wel nooit begrijpen |
|
quote: 20e/21e eeuw: katholicisme gaat dood, traditie gaat over in volksvermaak. Vasten . Sommige ouders laten hun kindertjes idd enkele weken snoepjes in een trommeltje bewaren, maar verder dan dat gaat niemand meer. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |