|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En weer meer aanmeldingen. Deel vijf al, het loopt storm hier |
|
|
|
Of course vind je iedereen vast gay, waaronder ik, ik vind dat normaal, ik BEN ook gay... hoi, ik ben mörke Dit slaat nergens op. |
|
Hallo, ik ben phriar, ik ben 18 jaar en ik kom mij even voorstellen. Ik hou van psychedelische en rustgevende muziek als wel van metal en dergelijke wonderlijke creatievormen. Agressietherapie is een hulpmiddel, en een oplossing. Ik geloof in reincarnatie en oneindige cirkel van leven en dood. Favoriete band allertijden: AC/DC Hiervoor mijn eigen redenen... Dank u voor uw aandacht "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik ben ook een hippie, dit even ter informatie. Dit slaat nergens op. |
|
Hallo... Ik ben hier net nieuw, dus ik moet nog zo'n beetje alles leren ik ben nooit zo'n persoon geweest om me langdurig voor te stellen, dus als er vragen zijn, je kan ze dan altijd stellen. XXXX + Blessed Be, Faline Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be |
|
FOTO!! [en die van CU2 bevredigd m'n fotohonger niet ] |
|
Ehm.. was dat tegen mij?? slechtheid?? Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be |
|
quote:Ja, dat was tegen u! |
|
ahum..lol.. noem mij aub geen u.. zo oud ben ik niet hoor Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be |
|
quote: Pssst... er staat een spelfout in je Cu2 "...mijn Cu2 Prfiel" Leuke foto trouwens, snel 50 posts maken jij! Dan kun je bij het onzin forum en het fototopic *hint hint* Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
hmm.. dat ga ik dan is ff snel veranderen.. die foto vind ik er alleen niet uitzien! ik ben hard opweg naar die 50 posts, want ik heb gehoord dat het onzin forum ut leukste is! Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be |
|
welkom p.s vraagje WTF is / betekend Blessed Be, nou weer Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ehm.. tjah, hoe moiet ik dat uitleggen.. eehhmmm... *denkt* *kraak* *kop gebroken* ben niet goed in denken.. maar het beteken wees gezegend.. tis ff lastig te begrijpen, maar het komt er wel door Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be |
|
Welkom nieuwelingen. |
|
Thanx! Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be |
|
Hey mensen, ik zie jullie allen wel wer, ik gaat van de pc af.. ciao, and talk to yah all later! XXX + Blessed Be, Faline Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be |
|
Dam waarom ben ik altijd te laat Metal heerst |
|
|
|
blessed be is zoon wiccan uitspraak, m'n vriendin zeg 't ook altijd. (net zoals ik die vulcans na doe in sterrentrek "live long and prosper") I am the 1%. |
|
Hey people.. I'm Back.. XXXjes + Blessed Be, Faline ps, ziteen er hier wiccans dan?? Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be |
|
nee wel elfjes en ander gedrogt Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Het is hier ook niks veranderd |
|
hahaaaha lol Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be |
|
quote: Ben jij soms een tijdje weggeweest? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |