|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
m'n band Textures. ik doe de synths ftp://dendrite.dyndns.org/pub/textures/mp3/128%20kbps/Textures-Swandive.mp3 ftp://dendrite.dyndns.org/pub/textures/mp3/128%20kbps/Textures-YoungMan.mp3 ftp://dendrite.dyndns.org/pub/textures/mp3/128%20kbps/Textures-Polars.mp3 Textures forum: http://www.texturesband.com/forum |
|
Uit de newstraker : quote: |
|
check cerebral tumor eens, death/grind niet al te modern gewoon lekker bruut aanstaande vrijdag 03 okt. in het podium hoogeveen: the red chord beyond the sixth seal cerebral tumor greyline dead by dawn grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
|
|
Ik heb de zwarte band, maar die wil je niet horen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Jullie stonden na Occultfest toch al op het to do lijstje. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
da's mooi, occultfest was erg gezwellig grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
Ik was best verrast door jullie muziek...erg lekker! Eens kijken of jullie binnenkort nog ergens in de buurt spelen...ik moet voor aanstaande vrijdag al kiezen tussen twee concerten...erg is dat. *zoekt trein op* I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
http://www.engineofpain.com/music/eop.mp3 En we spelen vrijdag in Ell, dus nu kan je kiezen uit drie concerten |
|
dat wordt dus vier... Shit...ik ga toch maar voor Evoken...2 keer in 1 week tijd...HEERSCH! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Ik heb jullie eerste cult-concert gezien in het onheilige Kerkrade. Heb nog een hele hoop foto's gemaakt, zo gauw als ik die verdomde camera krijg geinstalleerd zal ik ze hier ergens posten. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Dat was een gaaf optreden ja, zeker met dat publiek Wel cool dat je foto's hebt gemaakt. Ik ben benieuwd. |
|
Ik heb dat apparaat al een week, maar mijn PC pakt hem niet als een verwisselbare schijf, zit al dagen te kutten, alles uitgeprobeerd, mijn Windows half naar de klote geholpen, ik heb al naar verschillende help-desks gemaild, maar het lukt ooit wel eens. Er zitten echt heerschende foto's bij. En de response van het publiek was inderdaad erg goed. Vooral jullie minderjarige groupies. Mag ik niet een keer roadie zijn? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Als je ook wat voor ons overlaat |
|
quote: Natuurlijk! Damn, ik heb echt gelachen vrijdag. Hebben die mensen van Morning niks meer gezegd? Ik was erg op dreef. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Geen idee, ik was niet meer helemaal helder op het einde... |
|
Ik was Saskia van Morning een beetje aan het irriteren, ik had hun CD gekocht (omdat die meid die ze verkocht lekkere tieten had, wat ik haar natuurlijk recht in haar gezicht zei)en ging ik haar constant vragen om handtekeningen en persoonlijke boodschappen in die CD te schrijven. Ik zo van "Dat word veel geld waard" en dat soort onzin. Op een gegeven moment vroeg ik haar om een handtekening op mijn buik te zetten. Ik heb soms een erg cynisch gevoel voor humor. Niet op een agressieve manier, maar gewoon even lekker zieken. Maar even goede vrienden Morning. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Klinkt goed, de zang heeft wel iets weg van Warrel Dane (ookal is de zang niet heel goed te horen) |
|
quote: Kijk dat is nog eens muziek!! Lekker nummer man!! See The Absence Behind My Eyes |
|
quote: Dat Absorbed is wel heel erg matig als ik zo vrij mag zijn. Maar wat niet is kan nog komen... Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Hey Rob, jullie waren best vet btw vorige week zondag (Morblast)! Alleen hou ik niet zo van het blasttempo. Net iets te traag nmm. Maar wel strak en daar gaat het om!! Goeie riffs ook! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: heb je het nu over absorbed of over massive assault, als ik zo vrij mag zijn ? grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
ERROR, demoversie van nieuw nummer: http://home.planet.nl/~brui2366/Chris/courtofhumanity.mp3 www.error-band.tk www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |