|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
als ik die titels lees hoeft het al niet meer bah Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ragout : 01:13 Ik houd niet van zo'n diepe grunt, maar als ik jullie live zou zien zou'k zeker in de pit staan hehe. Lekkere brekmuziek [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 20-01-2005 17:31] |
|
Brek? |
|
quote: Brekk'n.. en angoan.. hehe.. maar je kunt je wel voorstellen wat er in een pit gebeurt |
|
quote: thanx hehe je weet hoe dat gaat op repetities ben op zich onzettend blij met de nieuwe zanger..hij klinkt veel voller dan de oude.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Hij heeft zeker een goeie grunt hoor!!! Maar wat gebeurt er rond 1:13??? wie wie wie wie wie wie!!! hoor ik... |
|
quote:de nieuwe zanger uit zijn blijdschap *woei woei woei* wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Klinken erg lekker, doen me aan Bolt Thrower denken, vind Blender Abortion wel lekkerder klinken... Als hier een demo van komt koop ik m... |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Leuke muziekjes, Han... (Nu nog een paar vette solo's van jouw hand en dan... ) |
|
quote: Gave shit. Goed opgenomen ook. (Eigenlijk vind ik dit nog wel leuker dan Triple 7 ook...) [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 20-01-2005 18:14] |
|
|
|
quote: Zeker gave shit!!! Ik krijg er een ouwe Pestilence gevoel bij!!!! |
|
quote: Ons volgende liedje gaat over abortus met een staafmixer klinkt tof , lekker lompe oldschool "ik trek de wc door grunt". |
|
quote: Ja dat wel! Maar doe mij maar iets in het straatje Carcass (Heartwork) |
|
quote: Carcass heerst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Toilet terreur review Sound wise, it's a different story... While Intestinal Disgorge use background shrieks and "bitch-screams" along with gurgling vocals, this Toilet Terreur seems to use a single low-quality looped sound clip from Doom 3 as his primary "vocals". Now, supposing he's actually playing a guitar and not sampling it, I'd say it sounds alright, but it's nothing special, and sounds vaguely similar to Abosranie Bogom, another shit-obsessed band (you'd be suprised at the amount of "shit-core" bands there are). As for the "drums", I'd say they sound like any other grind project, and they somewhat accomplish the goal of keeping the rhythm, so I've got no complaints. All in all, I'd give this a 7/10. After having considered the fact that it's a one-man project, but also realizing how mediocre it sounds, then reminding myself not to take this project seriously, I think my score is justified. THAT'S MY HALF-ASSED REVIEW FOR THE DAY LOLOLOL |
|
Zoals men al wel weet hier heb ik deel uitgemaakt van het gezelschap Morte Aeterna. We hadden gedeeltelijk een cd opgenomen, maar voor het eenmaal zover was, lag de band al uit elkaar. Ik ben nu dus zelf bezig de hele cd op te nemen thuis. Hier alvast even een grof demo nummertje dat ik vanavond heb ingespeeld. De drums moeten nog verfijnd worden en de gitaren zijn in 20 minuten ingespeeld, dus het klinkt niet al te strak. Ik ben er zelf best tevreden over en het eindresultaat zal nog meer knallen denk ik! Anyways: asjeblieft: Witte Wieven |
|
|
|
quote:Klinkt wel ok. Aan de drumcomputer zou ik nog ff wat sleutelen ja. Bassdrum staat veel te hard en snare is niet te horen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Dat vermoedde ik al jah! Dank je! Alle feedback is welkom! De snare had ik zelf ook al door ja! En tja ... de bassdrum knalt wel heel erg ... dat was niet zo toen k het programmeren ... maar misschien door het "mixen" zo gekomen! |
|
Ik speel gitaar in Bowling Alone (www.bowlingalone.nl) http://www.downloadcounter.com/cgi-bin/download.pl?username=xKeNx&account=8&nobounce=1 Maar dit nummer is al vrij oud... En een nieuwer nummer, wel live (representatiever): http://www.myspace.com/BowlingAlone klik op Live @ DobbeFestival |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |