|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Sja, ik zeg toch ook niet dat het slecht is, alleen dat het beter kan |
|
quote: Onderbouwd commentaar is altijd welkom, waarvoor dank! Verder denk ik dat het juist bij zang een kwestie van smaak is. John heeft naar mijn idee een warme stem en hij zingt goed (goede techniek, zuiver).Of je van zijn klankkleur houdt is verder heel persoonlijk. |
|
Het is vooral de begeleiding van de muziek die bepaalt hoe afwisselend de zanglijnen worden!!!! Hoe mooier de begeleiding, des te mooier de zanglijnen. ps, geldt natuurlijk ook voor solo's |
|
ik vind de zang juist behoorlijk goed. de geluidskwaliteit kan beter, misschien. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Misschien is het wel de productie, af en toe lijkt het alsof zijn adem "op" is.. Of misschien ligt het aan de microfoontechniek.. Whatever, het klinkt verder erg lekker! |
|
quote: Wat vind je minder aan de geluidskwaliteit? NB: het is een demo. |
|
drums zijn idd iets minder!!!! |
|
ja, voor een demo klinkt het op zich prima. ik denk dat de zang veel vetter kan klinken als het meer diepte heeft. het klinkt nu een beetje dun. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Eens. Op de vorige demo klonken ze echt supre (maarde gitaren bagger). Op de een of andere manier wilde het er gewoon niet zo op. NB: ik vind de drums niet slecht, absoluut niet, maar de vorige keer vond ik ze zelf beter klinken. |
|
Ik ben ook heel dun... Tjsa, we hadden bij de mix wat problemen met uitdoving. De zang en de gitaren zaten elkaar op bepaalde momenten uit te vlakken... we hebben dat zo goed mogelijk opgelost, maar helemaal krijg je dat meestal niet weg (bij een demoproductie althans). Ik had daar nog nooit eerder last van gehad, was dus een erg vreemde ervaring... |
|
quote: Tsja, wie had toen de complete productie in handen??? |
|
met welk programma is t zaakje opgenomen?? |
|
Ik ben niet ontevreden over het drumgeluid. Is maar wat je gewend bent. De toms klinken nu wel eindelijk lekker. Was bij Engine Of Pain (zelfde studio) een beetj eeen probleem. |
|
quote: Helemaal eens! |
|
Drums + gitaren met Cubase SX in de PIT studio Zang + bass + sampling met Cubase VST 32 bij mij thuis [Dit bericht is gewijzigd door Hollie! op 08-07-2004 23:52] |
|
quote: uhhuh! 1 meter langer dan ik en 10 kg lichter dan ik! |
|
eej jong, die meter klopt, die 10 kg ZEER ZEKER NIET!! |
|
het zit m in die snaredrum!!! |
|
'tallica? |
|
quote:dat was gewoon een ketel zonder snaremat eronder volgens mij. Dat is bij on stoch niet het geval |
|
quote:Ik vind hem wel lekker klinken Niks mis met het drumgeluid dacht ik. En de zang blijft nu eenmaal een kwestie van smaak, je houdt ervan of niet... |
|
quote: *Zucht* hou je smoel nu eens vervelende kutpool. Anders begin je je eigen bijdehandte puberforum waar je jezelf mooi in de maling kan nemen ofzo... |
|
quote: quote: quote: Hou je smoel nu eens, vervelende kutmongool. Je zit zelf beetje bijdehande opmerkingen te posten en je gaat huilen omdat ik ook een in jouw richting plaats?!? Godverdomme zeg...schrijf je A.U.B. zo snel mogelijk in bij de LOI voor een cursus 'Hoe haal ik mijn hoofd uit mijn aars'. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
go Adenoid Hynkel! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |