|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha ah jij. Mooi kennismaken zo op zo'n forum dan.. donderse attitude |
|
quote: Hahahaha.. Ik zei alleen dat je misschien een normale forumnaam zou kunnen aannemen.. Zeg nou zelf, die streepjes is toch geen kijk Verder ben ik wel lief hoor.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
BrEeZaH We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Lief ben je in't echt wel ja maar bedoel meer dat op zware METALen-forum geen internationaal bekend teken voor metal gezet kan worden (die m met die slashes erom, dat 'handje')... en tsja, die naam gebruik ik nu eenmaal overal.. |
|
quote: quote: Mja, ik ken 't teken wel.. Maar hier wordt nu éénmaal niet zoveel geaccepteerd . En ach, wat is er leuker dan 't afzeiken van n00bs , totdat je er achter komt dat 't iemand is die je kent... [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 28-06-2004 16:12] ..."Hate can only create more hate"... |
|
lol volgens mij zit ik altijd op te serieuze fora ofzo (ultimatemetal.com en perpetual motion enzo) Maar ik zeik wel terug hoor hehe |
|
quote: Zo mag ik 't horen! It was nothing personal, achteraf gezien ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: *Phew* Ok, back on topic : http://frnk.tk > Media http://surf.to/symmetry > Releases hehehehehe :p Spreek je wel weer (woensdag meshuggah? Leendert komt ook, en Marcel ken je ook wel ) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 28-06-2004 16:22] |
|
quote: Meshuggah!! Daar ben ik ook (ik = dennis Triple 7 ) |
|
quote: Ratje! Jij hier! Lezers : Conrad rules, check zn site |
|
quote: YO! Hehe gaat gezellig worden |
|
quote: Ten eerste is het een gaye symbool, ten tweede is er een zeer goede reden waarom backslasghes uitgefilterd worden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nee, daar ben ik helaas niet.. Had 't overigens wel leuk gevonden om ook Leendert en Marcel weer 's te zien/spreken ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: sorry baas... |
|
quote: Goed zo jochie. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Wat ben jij chagerijnig zeg vandaag? Ik kon er toch ook niks aan doen dat ik gisteren hoofdpijn had |
|
quote: Sorry schat. Ik zal volgende keer meer rekening houden met je. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Mwah, hij heeft zich gister wel vermaakt met Brian Warner. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Jep. We maakten tainted love. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Gadverdamme, 't is dat ik geen fotoshop-wonder ben.. Maar anders.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Sjonge jonge.. *schop* |
|
quote: hehe Dennis.. Vriend van je? |
|
quote: Je gaat toch geen voetbal kijken he? Kzal ze de groeten doen. Ik ga weer, l8r allemaal |
|
quote: klinkt goed TRESSSJJJJUUUHHHH |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |