![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha ah jij. Mooi kennismaken zo op zo'n forum dan.. donderse attitude ![]() ![]() |
|
quote: Hahahaha.. Ik zei alleen dat je misschien een normale forumnaam zou kunnen aannemen.. Zeg nou zelf, die streepjes is toch geen kijk ![]() Verder ben ik wel lief hoor.. ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
BrEeZaH We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: Lief ben je in't echt wel ja maar bedoel meer dat op zware METALen-forum geen internationaal bekend teken voor metal gezet kan worden (die m met die slashes erom, dat 'handje')... en tsja, die naam gebruik ik nu eenmaal overal.. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() quote: Mja, ik ken 't teken wel.. Maar hier wordt nu éénmaal niet zoveel geaccepteerd ![]() En ach, wat is er leuker dan 't afzeiken van n00bs ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 28-06-2004 16:12] ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
lol volgens mij zit ik altijd op te serieuze fora ofzo ![]() Maar ik zeik wel terug hoor hehe ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() It was nothing personal, achteraf gezien ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: *Phew* ![]() Ok, back on topic : http://frnk.tk > Media http://surf.to/symmetry > Releases hehehehehe :p Spreek je wel weer ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 28-06-2004 16:22] ![]() |
|
quote: Meshuggah!! Daar ben ik ook ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ratje! Jij hier! ![]() Lezers : Conrad rules, check zn site ![]() ![]() |
|
quote: YO! ![]() Hehe gaat gezellig worden ![]() |
|
quote: Ten eerste is het een gaye symbool, ten tweede is er een zeer goede reden waarom backslasghes uitgefilterd worden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Nee, daar ben ik helaas niet.. Had 't overigens wel leuk gevonden om ook Leendert en Marcel weer 's te zien/spreken ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: sorry baas... ![]() |
|
quote: Goed zo jochie. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Wat ben jij chagerijnig zeg vandaag? Ik kon er toch ook niks aan doen dat ik gisteren hoofdpijn had ![]() ![]() |
|
quote: Sorry schat. Ik zal volgende keer meer rekening houden met je. ![]() ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Mwah, hij heeft zich gister wel vermaakt met Brian Warner. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Jep. We maakten tainted love. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Gadverdamme, 't is dat ik geen fotoshop-wonder ben.. Maar anders.. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Sjonge jonge.. *schop* ![]() |
|
quote: hehe Dennis.. Vriend van je? ![]() |
|
quote: Je gaat toch geen voetbal kijken he? ![]() Kzal ze de groeten doen. Ik ga weer, l8r allemaal ![]() ![]() |
|
quote: klinkt goed ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |