|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:www.triple7.nl doet ut gewoon [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 18-08-2004 0:21] |
|
quote: Covered in Ashes bestaat al een tijd niet meer |
|
Dit nummer is opgenomen tijdens het optreden op Stonehenge met Carnal Leftovers! Heb de hele CD hier liggen en we gaan er nog leuke dingen mee doen met de band (plan is een DVD van het optreden te maken als bonus voor de nieuwe demo die we eind dit jaar gaan opnemen.) Reden waarom ik dit nummer heb gekozen is omdat dit het eerste nummer is waaraan ikzelf heb meegeschreven sinds ik bij Carnal leftovers zit en we het nummer 2 weken voor Stonehenge pas af hadden. En het klinkt verdomme gewoon supervet!!!!! Carnal Leftovers - Lactose Intolerance [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 20-08-2004 10:35] |
|
Cool Thuis es ff checken of je er wel genoeg bij headbangt hehe |
|
quote: Knap dat je dat bij een mp3 kunt horen! Dit is enkel de geluidsopname vanaf de PA ... de beelden hebben we al wel, maar alles moet nog gemonteerd worden e.d. |
|
quote: Die link werkt bij mij niet??? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: In mijn enthousiasme alleen de filenaam ingetypt .... DIT is de goeie: Carnal Leftovers - Lactose Intolerance [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 20-08-2004 10:35] |
|
quote: Dank je Ja hoorde van Michel en Tony dat het wel een geslaagd optreden was, cool [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 20-08-2004 10:40] |
|
quote: Zeer zeker! Heb al 3 tapes van de 4 gezien en ik weet zeker dat we er een erg leuke registratie van kunnen maken!!! |
|
Altijd cool Beetje beelden monteren etc, misschien kun je dan nog een cool clipje maken. Contactjes bij The Box opdoen enzo |
|
quote: Hehe, jazeker! We passen zo tussen Christina Aguilera en Evanescence in |
|
LOL mwoa.. daar zijn jullie te soft voor (j/k) Maar check maar es op woensdagavond dan Zitten wel meer NL-metalbands tussen. Wij hebben een paar jaar terug zelfs een clipje op TMF gehad.. ook via via. Als je een clip hebt en op cdtje brandt ofzo en je stuurt dat ding eens naar wat lui met connecties daar die je van te voren op zoekt en een beetje pusht moet dat wel lukken. Ik bedoel, als ons dat al is gelukt moeten jullie dat helemaal kunnen hehe. Kunt altijd proberen natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 20-08-2004 10:52] |
|
Weet niet of dat heden ten dage zo goed lukt .... maar we zullen zien! |
|
Anyways .... door offtopic geslowchatgedoedinges nog maar 's de url: Carnal Leftovers - Lactose Intolerance |
|
is het een grap? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hoezo? |
|
Nokken met dat geslowchat. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Niet verkeert kan ik wel zeggen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Wederom ontopic: Dit nummer is opgenomen tijdens het optreden op Stonehenge met Carnal Leftovers! Heb de hele CD hier liggen en we gaan er nog leuke dingen mee doen met de band (plan is een DVD van het optreden te maken als bonus voor de nieuwe demo die we eind dit jaar gaan opnemen.) Reden waarom ik dit nummer heb gekozen is omdat dit het eerste nummer is waaraan ikzelf heb meegeschreven sinds ik bij Carnal leftovers zit en we het nummer 2 weken voor Stonehenge pas af hadden. En het klinkt verdomme gewoon supervet!!!!! Carnal Leftovers - Lactose Intolerance [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 20-08-2004 11:07] |
|
Een keer posten is genoeg hoor, mensen kunnen ook verder kijken dan de laatste post! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:o ik doelde op de titel van het nummer... dat je niet tegen zuivel kunt? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Gaat over hoe je iemand om het leven brengt met zuivel (terwijl ie niet tegen zuivel kan) geloof ik. Moet de zanger maar eens even vragen wat de precieze tekst is |
|
Als de tekst af is dan zal ik hem wel op de carnal site zetten!! |
|
De MP3's komen nog maar je kan alvast een kijkje nemen op de SoulreaveR site: http://soulreaver.wingsofdeath.nu |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |