|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
jonge ik heb jou nog nooit zo mooi hore zingen yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
oja en is dat soms ook niet goed? yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Ik vind gitaarspelen gewoon het leukst Zingen is niets voor mij.. Maar ik weet wel of een zanger goed is of niet. (en dan heb ik het niet over smaak). Maar ja, boeiuh, beetje loos gelul zo. |
|
quote: |
|
MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
hehe waar is hij gecastreerd als ik dat ook laat doen heb ik ook wel een powermetal cariere voor me (of sesamstraat invaller ) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: |
|
quote:\\castraten? |
|
nee jenje gewoon chris die me in mn klote scopt yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Prachtig, meer, meer!! Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: misschien hier : www.homoscreamingwhilebeingfuckeduphisass.com hehe |
|
*HARGHHH..HENST...ZAAGGG...BRULLLL* Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ja, zijn we weer bas_bin_laden en ik hebben ditmaal een redelijk normaal versje opgenomen. The Wonders At Your Feet (cover van dark tranquillity) opgenomen op mn slaapkamert in 2 middagen dusch.. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
bump yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
jezus christus flikker die shit in dat topic van jullie zelf, we weten het nou wel Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
jonge deze is serieus snap je? yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Post jij nummers van andere mensen op je persoonlijke homepage? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dat je met een gozer op je slaapkamer zit, zegt natuurlijk al genoeg... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Good stuff Alleen de cleane zang vind ik niet zo geslaagd. Het lijkt net wat te geforceerd uit de keel van de zanger te komen, zeker als hij vibrato gebruikt. Ook zijn articulatie is niet goed. Heeft hij zangles? |
|
ja, al twee jaar |
|
quote: Het is een lang proces Onze zanger heeft al ong. 6 jaar zangles en nu pas begint het echt ergens op te lijken Maar goed: de laatste keer dat we in de studio waren was hij niet in vorm en dat kan je horen ook, de gember en thee met koniginnehoning ten spijt |
|
Tsja, ik was tijdens de opnames ook niet 100% bij stem... maar goed, dat is achteraf natuurlijk makkelijk afschuiven... Komt wel goed.... ooit |
|
quote: Het is niet wat je denkt! nouja mijn slaapkamer is ook onze oefenruimte en voor opnames www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Hard aan je techniek werken! Ookal kan ik me voorstellen dat het "vreemd" voelt om thuis je toonladders etc te oefenen Ook conditietraining kan je enorm helpen, doe je aan hardlopen/ fietsen ofzo? Onze zanger heeft trouwens les van een ex-opera zangeres, een hele strenge tante hehehehe |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |