|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Je moet een ander domein regelen Azzie, ik trap er niet meer in zodra ik worldwide-travelguide zie I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Het zal wel weer Gerard Joling zijn @NecRobert: stevig potje punk-rock |
|
Dat kunnen we regelen Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Als je download accelerator hebt dan werkt hij niet eens... dan zegt hij dat het een browser is en vraagt hij of je hem wil openen of niet... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: gewoon punk dus hehe ook goed, hier twee sampeltjes van onze lead-gitarist: No Remorse War Ensemble houd er a.u.b. wel even rekening mee dat het nogal crapy klinkt door de opname-apperatuur. |
|
quote: Ik zal zal ze z.s.m. even beluisteren, ik zit nu op m'n werk (geen geluidskaart). Check trouwens mijn huisje voor onze site met nog meer mp3tjes. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: tof! quote: 85% ready |
|
kut geocities... nogmaals: vazal nu wel te downloaden? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 29-04-2003 15:43] Je moeder. |
|
quote: jep, hij is te downloaden klinkt trouwens lekk0r wazig maar wel aardig |
|
quote: nee Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: O wel dus... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: rechts klikken->doel opslaan als. |
|
geocities he... mp3 is trouwens niet compleet volgens mij, dat ding zat de hele tijd te hoeren Je moeder. |
|
Moet je hem anders ergens anders hebben staan? als ie niet te groot is heb ik nog wel ruimte (vraag anders aan Raj) |
|
ach hij is inmidels te downloaden dus tis wel goed zo Je moeder. |
|
Ik heb hem al verspreid met Direct Connect. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
lang leve de incomplete mp3's Je moeder. |
|
Ik heb hem geloof ik wel compleet hoor. Maar niemand wilde het hebben op Direct Connect. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Je moeder. |
|
quote: Aaaah. Zielige barnivoor. Het was maar een grapje hoor. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Gaaf, vooral nummer 4 (de 2e) begint erg gaaf, de intro |
|
Sanguinary! Vette death uit Groningen! http://sanguinary.wingsofdeath.nu/MP3/Sanguinary-From_Hell.mp3 ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Volgens mij gaat het wel goed met de metal in Groningen, ik heb nu al zin om er volgend jaar te komen wonen! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |