|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hehe, ik kom net het demootje van mijn 1ste metalbandje, Mordax, tegen dat we in '96 opgenomen hebben. Snaack: gitaar, 17 jaar Wouter: zang + bas, 16 jaar Daan: drums, 14 jaar Mordax - Death Penalty.mp3 Mordax - Sit on the throne.mp3 Het klinkt eigenlijk best aardig, zeker als je bedenkt dat we net een jaar bezig waren en behoorlijk jong waren. Ik weet nog wel dat we familie/ vrienden/ kenissen de opnamekosten hebben laten sponsoren want dat konden we zelf natuurlijk amper betalen. Ik geloof dat we destijds 800 gulden kwijtwaren. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 26-08-2004 0:01] |
|
wat een slechte vocalist An easy way for the blind to go - A clever path for the fools who know - The secret of the Hanged Man - the smile on his lips |
|
quote:Hoe was jouw grunt toen je 16 was? |
|
Hehe, inderdaad. *in de oefenruimte* 4 keer of 8 keer? Doe maar 8 keer! En de volgende riff? Doe ook maar 8 keer! Ok! |
|
ik vind het wel lekker klinken eigenlijk Doet me denken aan oude Sepultura. |
|
quote:Thnx, en heel scherp! Sepultura was ons "grote voorbeeld" hehehehe Speelden we ook een zooi covers van. |
|
quote: Hahaha, precies ja. Oud Vuil. |
|
zo, dus dan klinkt het als het oude Judgement Day ?!? |
|
Best gave muziek nog snaack . Een stuk geslaagder dan een hoop huidige bands die proberen old school death/thrash te maken . Die vocals zijn trouwens helemaal niet zo slecht vind ik, maar goed dat zal wel een kwestie van smaak zijn. Zijn er toen nog meer nummers opgenomen of is dit het? |
|
hahaha gaaf snaackie .. |
|
quote: Hehehe, thnx! quote: We hebben 6 nummers opgenomen maar dit zijn de meest acceptabele vind ik hehehehe Ik zal eens kijken of ik het aandurf nog een nummer te rippen. |
|
Ook wel tof gitaarspel kerel! (is indirecte hint naar het verlangen om een bepaald ander gitaarspel te horen) |
|
quote: Haha cool joh!! Vooral voor de leeftijd enzo! Toen ik 16 was deed iedereen van die Nirvana-crap enzo, maar jullie hadden het door, cool. Leuke Matrix-foto trouwens ook :p |
|
Vooruit dan.. Hier een nummertje van de demo die we na deze opgenomen hebben, in "iets" andere bezetting (andere zanger, bassist werd 2e gitarist, andere drummer, nieuwe bassist) Dit is als ik het me goed herinner uit 1999. Sect - Last tears Oops: typo [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 26-08-2004 21:36] |
|
Dut nie. |
|
quote: Thnx man We waren vooral 3 Gymnasium-pikkies die metal probeerden te spelen quote: Hahahahhaa |
|
quote: Gefixt! |
|
Vind het eerste nummer wel geinig. Die vocalist vind ik ook niet slecht ofzo. Hatsjikidee! |
|
quote:Klinkt vet kerel! *heft nu nog meer zin in heerschbandje snaack/raj/jenje* |
|
Yeah |
|
@snaak : slaapverwekkende metal. maar goed, toen ik 17 was toen had ik nog geen snaar aangeraakt. |
|
Toen ik 12 was, toen speelde ik pas écht slecht. Oud Vuil. |
|
quote: toen speelde ik nog slecht met m'n piemel, tegenwoordig ben ik er best een ster in *oeps* |
|
quote: En gitaar spelen is natuurlijk ook een vorm van masturbatie. Tenminste, als je écht je best doet. Oud Vuil. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |