|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
http://home.planet.nl/~brui2366/Error/Asymptony.mp3 beetje mislukte, vlugge opname van mn bandje error :p let niet op: - gekloot - ongelijkheid - valsheid - opnamekwaliteit www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: haha |
|
quote:nou zo erg issie niet yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Dat krijg je met 5 homo's in 1 band |
|
quote: nog maar eens een keer grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
hmm niet echt mijn smaak www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: www.bodyrot.tk [ www.deluzion.nl ] |
|
quote: Ha eens even kijken of er al een pop-up is aan toegevoegd. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hoppa, nog een keer www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Ja klinkt wel grappig.. Wel een beetje té veel trance, ofzo www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: En laten wij dát nou net leuk vinden... . Maar dat horen we wel vaker hoor. Zal iig altijd metal blijven. |
|
http://www.triple7.nl/gay/17_half.mp3 Wat hersenspinsels mbt een nieuwe nummer. Opgenomen tijdens repetitie mbv een laptop. |
|
quote: He, ik mag dan wel erg offtopic gaan, maar dat is toch Oysterhead in je av? En zijn jullie daar wat door geïnspireerd of zo? Rotting away is better than being gay |
|
quote: LOL! |
|
quote: Dat is idd van de voorkant van Oysterhead (Grand pecking Order). Onze muziek klinkt heel anders, maar ik ben wel een groot fan van/geïnspireerd door Les Claypool. Schemert zo nu en dan door in mijn baslijnen (hoor ik zeggen) ... Maar ik kan uiteraard niet tippen aan mr. Claypool . |
|
quote: www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
niet echt mijn band maar wel van een paar vrienden van me, http://www.cerebraltumor.com heerscht echt de pan uit. .. zware death metal ... zeker het proberen waard //edit: vooral BTOR is een zeer goed nummer [Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 17-03-2004 9:33] I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Zo ... nu de Morte Aeterna site het weer doet: FF lekker spammen hier Aangezien wij op ZM fest spelen, hier even een introductie van ons!!! WEBSITE Hier staan tevens 2 mp3's op van het laatste wat we opgenomen hebben. Zit nog geen zang op en is niet afgemixed, maar zo krijgen jullie een beetje een idee hoe we klinken! [EDIT] Toch maar even de directe linkjes naar de mp3's: # Interbellum Dirge # Army Of Immortals Beide mp3's zijn een gedeelte van de nummers van ongeveer een minuut ... [/EDIT] Tevens is HIER een nieuw nummer te downloaden die ik zelf thuis heb opgenomen ... enjoy!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 17-03-2004 10:36] |
|
Klinkt best prettig! Subtiel kamerolifantje |
|
Dank je! Binnenkort gaan we alles weer opnieuw opnemen en het ook daadwerkelijk uitbrengen!!! |
|
quote: Cris je valt in herhaling |
|
Zie ik daar iemand met een mooie avatar... Wie is die rechter? He's so hot! I am the 1%. |
|
Dat is een grote loser [Dit bericht is gewijzigd door waterfiets op 18-03-2004 0:58] |
|
Nee, ik ben het. I am the 1%. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |