|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ok fuckers... mijn band Next Waste Dimension is te horen via www.nextwastedimension.com Ga naar Media -> Free Downloads en dan vind je een preview van ons nieuwe werk en twee voledige nummers van de demo. For your entertainment... Binnenkort dus live te zien en te horen op ZM Fest 3. En, niet te vergeten, op onze eigen CD-presentatie natuurlijk (zie Concert forum). Zo! |
|
quote: even nog wat extra info: zelf opgenomen tracks van eerste demo/album the black taste of rot cerebral tumor deathgrindmetal grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
"Intergalactic Primordial Death Atack ........" |
|
quote: Ik ben normaliter een alle-genres figuur....maar dit vind ik dus echt verschrikkelijk. Sorry dude. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
|
|
quote: Hehe... je bent vast niet de enige, El duderino!! Maar dat is een 'serious case of lekker belangrijk' . |
|
quote: Oud Vuil. |
|
quote: Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
[ www.deluzion.nl ] |
|
quote: werkt bij mij niet echt. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 06-03-2004 13:43] Oud Vuil. |
|
|
|
Bij mij ook niet Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
[offtopic]mail [/offtopic] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Best gaaf! |
|
quote: Niet echt mijn ding maar het heeft wel iets. |
|
quote: ehhh |
|
quote: Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
*heeft mic op laptop aangesloten in oefenruimte terwijl rest van de band op de bank zit* me: "Eui, ff testen of het doorkomt. *klikt op REC* Zeg eens wat?" rest: http://www.triple7.nl/soundcheck.wav Kun je ook nergens mee komen met die lui. |
|
LOL |
|
quote:ZM TOPIC Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: hoge stemmetjes, zeg. Oud Vuil. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |