|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Je moeder. |
|
Snaack had t al gepost, maar de pagina waarna de link verwijst was niet zo duidelijk... Op de volgende pagina kun je 3 mp3tjes luisteren van Shun Sacer. Het zijn helaas maar proefopnamen/rehearsal tracks. Snaack en ik willen zo snel mogelijk de studio in om professionele opnames te maken. http://www.zenial.nl/shunsacer/music_written_by_shun_sacer.htm |
|
quote: Tof!!! Zenial |
|
quote: *geeft Zenial een Mars* |
|
Zo ff van alles wat gedownload . |
|
ZO Shunny .. zit Him te luisteren van jullie, zit errug lekker riff werk in ! |
|
quote:Heb je nou al een volledige band bij elkaar? |
|
quote:Klinkt lekker .. vette grunts!! |
|
quote: nopey, erg jammer. Maar we zoeken nog steeds! Er zijn een aantal opties, dus opnemen in een studio ga ik sowieso doen met Snaack! Tot nu toe zitten Snaack, Rajacker en ik in de band. We zoeken nog een 7 snarige gitarist en een 5 snarige bassist. Snaack is echter zo'n irritant multitalent, dus die kunnen we ook inzetten als gitarist mochten we een brutere drummer vinden (en misschien is dat al gebeurd). |
|
quote:Heerschend Is het een 'echte' band of ene project? |
|
quote: Ik schrijf alle muziek en ik wil een goede band die dat kan uitvoeren. Zo bekeken is het dus èn een project èn een band. De bandleden helpen me wel met arrangeren van de composities, en dragen daarvoor ook ideeen aan. Met de band willen we ook samen muziek schrijven (brute black/death) maar dat valt dan nadrukkelijk niet onder Shun Sacer. Het is best gecompliceerd. |
|
quote:Hehehe je weet in ieder geval wat je wilt Ik ben benieuwd! |
|
quote: Thnx for the compliment (zo vat ik het maar op ) Enne, ik wil eigenlijk nadat we een promo op hebben genomen inderdaad van instrument switchen.. Ik mis het gitaarspelen in een band Maar goed, zoals gewoonlijk zuigt het negerpiemels geschikte muzikanten te vinden. Alhoewel het er nu wat rooskleuriger uitziet [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 01-05-2003 22:26] |
|
quote: Ik ken het Er zijn waartschijnlijk wel mensen op ZM die je uit de brand kunnen helpen Zoek je nog wat dan? |
|
quote: Muzikanten?? Of een band?? Als er een andere drummer bij Shun Sacer komt moet hij echt ziekelijk goed zijn (wil er wel op vooruit gaan ghegheghe ), iemand á la drummer van Origin zou niet verkeerd zijn.. Maar ja, waar vind je die En dan nog -- wij spelen welhaast progressieve death/ black, achterlijke maatsoorten, breakjes van 3/16, complexe composities (Shun Sacer heerscht!!). Ik hoop dat we een freak tegenkomen die dat net zo gaaf vind om te spelen als wij! |
|
Hehehe Laat maar SS had die vraag al beantwoord .. Ik word steeds nieuwsgieriger naar het eindresultaat Wil zelf ook eens iets met deathmetal doen, wel iets meer de lompere kant op dan (tja .. that's me). Zowiezo wil ik nog graag veel verschillende dingen doen .. veel projectjes zooi |
|
Ik ook.. als ik eindelijk een vette PC heb (die 24 sporen Cubase vlekkeloos trekt) wil ik ook wat technische old school death zooi in elkaar flansen, gewoon drums sequencen en er zelf alles overheen spelen.. Beetje Blood Red Throne/ Bolt Thrower achtige mid tempo death lijkt me wel lollig om te doen |
|
Hmm dat Bolt Thrower spreekt me wel aan Meld het me als het serieus word ik doe graag mee! |
|
heb net een kaart voor in de peecee van onze drummer gekregen, die sluit je weer aan op de geluidskaart, microfoon erin en voor de versterker. kan ik eindelijk gitaar op de peecee opnemen. maarre om on-topic te gaan. ook maar wat posten. that is, van Judgement Day dan!: http://www.judgementday.nl/song.htm hier staan 8 mp3's. vanaf 1990 tot nu. download U maar. Oud Vuil. |
|
quote: Deal! @Wim -- SGP, weg ermee |
|
VAVOOM petje af voor Shun Sacer en Snaack |
|
quote: Een 7-snarige gitarist? Heelaarsch woon ik niet in Rotterdam, anders had ik graag een keer mee willen jammen. Het klinkt namelijk zeker niet verkeerd. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: damn Je moeder. |
|
Furious black death metal http://www.sammath.nl |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |