|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
http://www.pitfather.com/music/grindminded.wma Saskia du Quelle- GrindMinded Bitch unknown to me, no care you will bleed Alone scared you are fucked you will suffer The last guy, you sucked you will die Dying in agony a dark symphony enjoying the pain she has sharp objects rammed in her ass slut now suck my dick tits cunt bitch you make me sick opening uterus who needs a knive dessinfection no use, she'll lose her live. facing fetus horny grin moment away from dreadfull sin is it a girl or a boy doesn't matter, a brandnew toy slashing crushing die in pain tearing, breaking, again and again bleeding bloodshed what a fun cutting sawing open cunt hittin on me in pregnancy, what a slut you are life your short live in misery dying in the trunk of my car Saskia du Quelle living in her own private hell Saskia du Quelle Where she is, no one can tell Slashing crushing, die in pain Tearing, breaking, again and again Bleeding, bloodshed, what a fun Cutting sawing, open cunt.. is nog ruwe mix Een kleine snol zit zo vol. |
|
Op http://download.shatteredhope.nl/ zijn 3 nummertjes van onze vorige promo te horen dit jaar gaan we wederom de studio in, maar dan een stuk langer om het perfect te krijgen |
|
wat is er met die vorige promo gebeurt ... nooit meer wat van gehoord! |
|
quote: nou, nog iemand geluisterd? |
|
rustig rustig, ik ben bezig! |
|
quote: ah, my saviour |
|
ik zet nu liedje 1 op. hm, doet me een beetje aan the gathering tijdens always denken. alleen een stuk zwaarder. die cleane zang in het begin is wel een beetje vals. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 28-03-2004 14:23] Oud Vuil. |
|
Klinkt wel goed, tis nie mijn cup of tea btw, maar die cleane zang vind ik minder..... |
|
cleane zang is idd een grote reden dat we deze cd niet hebben verstuurd naar bv ZM, volgende keer moet dat beter gebeuren, voornamelijk door er meer tijd aan te besteden |
|
achja, er zijn meerdere bands die met cleane zang problemen hebben!!! t blijft zeer persoonlijk natuurlijk.... |
|
klinkt wel ok, maar is niet mijn ding. |
|
quote: hou je toch idd, net als cleane zang dislike |
|
O, maar ik heb helemaal niks tegen cleane zang hoor: Mp3 van een promo van dik een jaar geleden: HIER In mei gaan we weer 3 nieuwe nummers opnemen. Dit maal echter de gitaren wat vetter (op deze opname zijn de gitaren rechtstreeks in de mengtafel geprikt. Niet slecht, maar heeft totaal niet de sound die we live hebben). |
|
Klinkt goed, vooral basstuk in het rustige gedeelte klinkt erg goed en het benaderen van live-geluid is volgens mij ook het grootste probleem van studio opnamen.. wij gaan dit jaar ook met ongeveer 5 keer het vorige budget de studio in (voornamelijk om meer tijd te hebben) om te proberen dat geluid te krijgen |
|
quote: Die promo hebben we bij onze zanger op de slaapkamer opgenomen. Alleen de drums bij de buurman in de garage. Dit keer gaan we de drums en gitaren in een studio opnemen en de rest weer bij de zanger. Gitaren dus gewoon met een mic voor je cab opnemen en dan komen we een heel eind in de richting van hoe we live klinken |
|
@ Shredhead Klinkt lekker. Vooral dat rustige basstukje idd. De zanger vind ik wat minder. Uit liefde voor ZM. |
|
Tja, die mogelijkheden moet je maar net hebben idd... Voordelen van in een studio werken is natuurlijk wel dat je bijvoorbeeld de keuze hebt uit verschillende mics om voor het kabinet te plaatsen, kan ook weer schelen in hoe het geluid uiteindelijk word....maar goed, zo kun je doorgaan....beide aanpakken hebben eigen voordelen en nadelen |
|
quote: Ik denk dat we vrij ideaal zitten op de beschreven wijze: 1) zanger heeft een megavette zangmic, speciaal voor studiodoeleinden 2) bass doen we weer rechtstreeks. Klinkt zoals je hoort prima 3) gitaren en drums dus in die studio. Gaat dan ongeveer ZO klinken. (drummer en bassist op deze opname spelen ook bij ons en wij gaan ook naar dezestudio toe. Gitarist heeft zelfde apparatuur als wij hebben. |
|
Gitaar klinkt in deze opname idd een stuk beter, vind alleen de drums zoals op die oudere mp3 van jullie staat een stuk beter dan op deze manier |
|
quote: De drums waren we op die laatse opname van ons ook het meest tevreden over |
|
quote: hehe, toevallig vond ik eigenlijk van onze promo (maar goed, daar ben je drummer voor ) |
|
quote: Dank u! Speciaal voor jou dan een instrumentaal nummer: MP3 Het is 9,6 mb dus je bent gewaarschuwd. Dit is een opname van een instrumentaal trio waar ik 3 jaar geleden in speelde. We hadden een jazzgitarist een metal/rock drummer en een metal gitarist. Een bassist hebben we nooit gevonden. De grote lijnen stonden vast en er zit veel jamerk in. Het tussenstuk vind ik zelf erg mooi, vooral die solo van die andere gitarist. NB: het begin is nogal chaotisch, maar dit verandert vrij snel.. |
|
quote: Lekkere muziek, Shreddie. Die harmoniezang is ook gaaf. Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
quote: Dank u |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |