|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: reminds me of Jefferson Airplane ...de vocals, dan Bruce Banner |
|
quote: Bruce Banner |
|
nog maar eens Mijn Ziel is van Vlees (excerpt) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: JAAAA lekker hoor!! Vet & strak!! Hakt lekker man! Thrash rules |
|
Damn Zeer nice |
|
quote: Wow, n keer wat anders, nice. Ik zou het niet snel thuis draaien (ja of knetterhard juist) Maar : dikke snaak op, jullie live op het podium, lekker [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 04-12-2004 12:49] |
|
http://www.enterpainment.xail.net/funeralserenade.mp3 Nummertje van FIEND. Blackmetal aus Deutschland. Verwacht dus niks origineels ofzo. Ik woon zelf in Zweden dus heb dit als sessiedrummer ingespeeld (in NL; HelterBelter ) De rest is gewoon thuis opgenomen. Tis nog niet afgemixt. Back to the Baumstrunk |
|
quote: Ik heb wel hele mp3's maar dat zijn oude opnames, mocht je er interesse in hebben kan ik ze echter altijd naar je sturen !!! @ Frnk, thanks! @ Mindless Mayo: Ik vind de muziek inderdaad juist zo gaaf omdat het super dansbaar is, beter dan het overgrote deel van de bands die een bak met teringherrie maken (waar ik overigens niet vies van ben). Ik ben zelf ook al onwijs lang niet naar zo'n feest geweest, een echt groot fesst dan. Laatste keer was Forced Feedback Kankerlul |
|
Scrotum - Mighty Brontopenis BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote: Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Roarrrrrrrrrrrrrrr. Edit: Waar kan ik jullie CD bestellen/kopen??? [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 04-12-2004 22:21] Bazzio Attacks!!! |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 04-12-2004 22:44] Oud Vuil. |
|
quote: Hey Bazzio!!! Mail ff naar; info@x-tinxion.com die kan je wat meer vertellen..... Grtz, Conrad |
|
Conrad, daar had je toch alleen de solo ingespeelt? Op die mp3? Trek je de slagpatijen al? Oud Vuil. |
|
quote: LOL!!! Tis idd hard werken om die slagpartijen strak te krijgen..... Kep op deze opnamens idd alleen de solo's gedaan, want de rest vd opname was al lange tijd klaar toen ik erbij kwam!!! |
|
quote: lekker! |
|
quote: zow, dat klinkt lekker. lijkt veel op ouwe testament alleen het sologeluid vind ik veel en veels te zoet... meer scheur mag er van mij wel in. verder erg goed |
|
quote: lijkt wel op Duitse techno, ehm sterker nog dat is het gewoon, en dan door NL-ers gemaakt. Site vind ik mooi, de muziek doet me niks. |
|
quote: Mailtje gestuurd. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Dus onze oude trommelaar zit ook op het ZM-forum,hoe gaat het jongen? Lekkere bak herrie BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote: hahaha duitse techno.. die heb ik nog niet eerder gehoord Kankerlul |
|
www.toxocara.com nu ook videootje erbij te downloaden |
|
BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |