IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Laat je band eens horen! Vorige pagina | Volgende pagina
Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 27-08-2004 0:25 by Bonnie Profiel van Bonnie

kom gaan we de G3 oprichten in masturbatievorm, dan kunnen we ook een mp3-tje in dit topic zetten (en zeggen dat we pas 17 waren )

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 27-08-2004 0:49 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

Of niet, natuurlijk.

Oud Vuil.

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 21-09-2004 13:35 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-09-2004 13:44 by Snaack Profiel van Snaack

argh.. de gitaren klinken als... scheurend karton ofzo

Verder vind ik het niet echt boeiend, sorry..

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 21-09-2004 13:46 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

no worries, deze nummers zijn ook grotendeels history, we schrijven nu veel compactere nummers, maar goed je moet ergens fouten maken

edit: december weer studio in, alleen deze keer totaal aantal weken ipv 3 dagen

[Dit bericht is gewijzigd door chriz op 21-09-2004 13:49]

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 21-09-2004 14:21 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

trouwens Snaack, moet je voor de gein is luisteren wat de mixer heeft gedaan met de snare in Queen of Darkness, klinkt erg geinig

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 23-09-2004 22:56 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Nou, om te laten horen wat je kan verwachten, mocht je 15 oktober in de Little Devil in Tilburg zijn.. een MP3tje.. opgenomen tijdens repetitie, al lang geleden, dus verwacht geen hoogstandje.

http://www.paulvangeldrop.nl/MP3/Dance_Of_Death.mp3

Torthuga in repetitie!

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 23-09-2004 22:57 by bazzio Profiel van bazzio

Euh dit is wel gevaarlijk hé.

Bazzio Attacks!!!

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 23-09-2004 22:58 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

En wat is er gevaarlijk aan ?

Hmm, kleine aanpassing trouwens.. een sample dan maar, geen hele MP3.

http://www.paulvangeldrop.nl/MP3/DODsample.mp3

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 23-09-2004 23:05]

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 23-09-2004 23:07 by bazzio Profiel van bazzio

Euh eigenlijk niets want je linkje doet het niet.

Edit nu wel.

[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 23-09-2004 23:08]

Bazzio Attacks!!!

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 23-09-2004 23:08 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Moet je ook de 2e link klikken.

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 23-09-2004 23:09 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

Oh, ik zat het hele nummer te luisteren.

Klinkt goed. Alleen het verschil in gitaargeluid van de 2 gitaristen vind ik nogal storend. En zeker de lead-gitarist heeft niet zo'n lekker geluid.

imo.

Oud Vuil.

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 23-09-2004 23:09 by bazzio Profiel van bazzio

Wel erg zoetsappig en er is iets irritants aan die drums.

Bazzio Attacks!!!

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 23-09-2004 23:11 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 23 september 2004 23:09 schreef webblaster wim het volgende:
Oh, ik zat het hele nummer te luisteren.

Klinkt goed. Alleen het verschil in gitaargeluid van de 2 gitaristen vind ik nogal storend. En zeker de lead-gitarist heeft niet zo'n lekker geluid.

imo.

Dit is een .. driekwart jaar geleden opgenomen, ongeveer. Er is hard gewerkt aan de algehele sound, en daarmee ook de gitaren.
Bovendien is de kwaliteit van de opname niet zo denderend, voornamelijk door de acoustiek van de repetitieruimte.. achteraf is 't nog bewerkt, maar .. crap in, crap out.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 23-09-2004 23:12 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 23 september 2004 23:09 schreef bazzio het volgende:
Wel erg zoetsappig en er is iets irritants aan die drums.

Dat eerste is een kwestie van smaak.. en dat tweede.. zie m'n antwoord hierboven.

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-09-2004 11:08 by Mark Profiel van Mark

Agenda nog niet bijgewerkt

Okee, 15 oktober? Support van wie?

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-09-2004 11:12 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Heeeyyy, kerel, jij ook weer eens hier.
Geen idee, gitarist belde gisteren met de melding dat we dan daar zouden spelen, blijkbaar is er een band uitgevallen en mogen wij dat opvullen.

Ik kijk zo nu en dan ook wel eens op de website van Little Devil, maar tot nu toe staat het er nog niet op.

Ik reken er toch wel op dat je komt, en sleur wat mensen mee, gaan we gezellig

Mark
Usericon van Mark
Posted 24-09-2004 11:15 by Mark Profiel van Mark

Effe Robin aan zijn haar trekken (het is al weer aardig teruggegroeid hoorde ik ). Maar ik neem aan dat dat de extra act was waar je gisteren op doelde? Benieuwd hoe het nieuwe spul klinkt.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-09-2004 11:23 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

We hebben aardig wat nieuw materiaal, en de bassist zingt nu ook (en dat doet ie nog verdomd leuk!). 'T wordt een leuk avondje, dussss.. lekker komen bieren en muziekkies luisteren.
Loop jij hier nou zo weinig rond of post je gewoon nooit ?

Ik ben benieuwd of Robin alweer het haar uit zo'n ogen moet vegen.. ikke niet meer, het is eraf.

Mark
Usericon van Mark
Posted 24-09-2004 11:26 by Mark Profiel van Mark

Ik post hier sowieso niet zoveel, meer even kijken naar nieuwtjes en meningen over nieuwe CDs of concert-tips.

En haar er dus echt af???!!!

Nou ja, voor zulke secundaire arbeidsvoorwaarden zou ik mijn borsthaar nog wel laten waxen denk ik

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-09-2004 11:28 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Yep, kijk maar op m'n site, staat een fotootje onderaan bij de fotodinges.. kortkortkort. Maar ik ben er ondertussen wel aan gewend, en de reacties zijn aardig positief tot nu toe.
Behalve van de band natuurlijk.. 'En DAAR moet je het podium mee op ?!'

Mark
Usericon van Mark
Posted 24-09-2004 12:24 by Mark Profiel van Mark

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 24-09-2004 14:18 by Markam Profiel van Markamhttp://www.vervamon.tk

Norinian

2 delen van mp3's te downloaden.

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 24-09-2004 14:21 by DaVinz Profiel van DaVinz

ziet er mooi uit zeg !
Treacherous, klinkt goed !

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

spectre
Usericon van spectre
Posted 24-09-2004 14:25 by spectre Profiel van spectre

het geluid is dusdanig dat ik er niet veel van kan bakken

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com