|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Trade met Inside-Lie/ Felix: eind vorig jaar afgesproken; ik pakje klaar, hij later pakje ook klaar en sinds een maand ofzo geen reacties meer zijnderzijds. Heb er weinig vertrouwen meer in The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
qua traden geen nare ervaringen tot nu toe. wel ook lang moeten wachten op inside-lie maar die trade werd snel afgeblazedn toen meneer een grote bek kreeg over iets wat hij verkeerd opvatte maar dat doet er niet toe, dat is offtopic verder.. Je moeder. |
|
Er is maar 1x wat mis gegaan ... 6 cd's naar iemand gestuurd (toevallig Felix maar dat boeit niet) en die zijn nooit aangekomen. |
|
De TPG heeft een pakketje voor mij kwijt gemaakt,met : Carpathian Forest - Defending the Throne of Evil Lugubrum / Finsternis - Split Obtest - Ener vane en moeilijke naam maar het onderzoek loopt nog dus... |
|
Ikl had een hele mooie vidfeoband gekocht op ebay USA van CORONER......bleek een heel suf copietje van de originele band te zijn! Toen ben ik heel kwaad geworden je mag nameljik helemaal geen kopieen verkopen op ebay, laat staan dat je dan niet eeens omschrijft dat het om een niet originele band gaat! Heb uiteindeljik wel mijn geld terug gekregen! Heb ook een keer Xentrix Shattered existance CD gekocht ook nooit gehad en die was best duur! laten kreeg ik een mailtje van een gast die door dezelfde seller was bedonderd, die zette gewoon zeldzame CD's op ebay met een relatief lage buy it now en geen afbeelding liet mensen betalen en pleite was ie! |
|
Twee keer cash niet aangekomen wat ik op de post had gedaan. Maar dat waren bedragen van 3 euro ofzo (dat zijn nog eens prijzen voor ceedeetjes, als het aankomt dan) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Van een exzm-er (Diabolus) nooit het geld gehad voor een cd. |
|
snagger kreeg toch ook al eeuwen geld van iemand hier? Je moeder. |
|
Ja, Fallen Angel ofzo toch? |
|
quote: jup |
|
quote:zwaarmetaal toch |
|
quote: nee, Fallen_Angel, ZwaarMetaal leent bijna nooit geld [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 20-05-2003 21:29] |
|
quote:blaaaaaaaaaaaaaaaat |
|
Sterker nog, hij smijt zijn eigen centen op de grond... And my marlboro light |
|
Ik geloof dat Fallen-Angel nog steeds niet terugbetaald heeft. |
|
Nog steeds niet nee, en ik ben het meer dan zat .. hij heeft zelfs beweerd dat hij het gestort had. Ja hoor .. vreemd dat het na 3 maanden nog steeds niet op mijn rekening staat. Erg jammer van iemand als Fallen Angel, wat is er nou moeilijker om gewoon geld terug te geven en een e-mailtje te sturen?? Maarja.. hier van alles beloven en het niet nakomen .. tjah. Kansloos is dat. Wablief? Snagger terug op ZM??? NEEN!!! Ik, Wil Schuurman |
|
het lijkt er anders wel op maar goed, was het veel geld? Je moeder. |
|
quote: Jenje, gezien Felix zijn onbetrouwbare verleden ben je toch niet zo naïef hem te geloven |
|
quote: Ik zie hem nog voor me staan in onze cirkel... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Nha was nog voor al dat gedonder .... Ik kan niet geloven dat ie dat zou doen, zou hij dat wel doen dan is ie nog niet jarig. |
|
alleen een keer iemand een cd toegestuurd omdat ik er zelf niet naar luisterde en hij wel een grote van was van die band. Zelf die ook niet aan trades, het is de moeite niet waard. Struin liever metalmarkets af. |
|
quote: Het is op zijn minst verdacht gezien zijn latere gestuntel |
|
quote:I know, ... misschien ben ik ook wel te naief ... |
|
Trades nooit...wel ooit de demo van Within Temptation besteld en nooit gekregen. Naderhand zou dat aan de band gelegen kunnen hebben. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Dat kan je helaas niet controleren.. Tenzij je een keer onaangekondigd bij Felix op bezoek gaat en zijn CD-kast inspecteert wat niet erg waarschijnlijk is.. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |