|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: gewoon doen dan ik heb het ook de hardway moeten leren na 1 keer sjouwen, slepen en gooien was ik al genezen, toen heb ik is gekeken wat ik wel en niet heb gebruikt en het festivan daarop was mijn tasje toch zo licht |
|
quote: Lieve schat dat weet ik toch niet? Ik ben dr nog nooit geweest "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
ik ga pas weer op de dag zelf dit jaar, mis ik wel de metal karaoke, maar zal wel veel minder dood zijn |
|
quote: Ja jij hebt je jetleg he Hopelijk slaap ik wel een beetje goed, damn ik was al moe van 2 nachten op graspop...lol "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
ik heb eigenlijk een hekel aan crappy camperen dus ik maal niet om 2 nachtjes minder in de tent slapen |
|
quote: Hehe ik neem wel mn luchtbed mee en een stoel want wil wel normaal kunnen zitten en slapen Ik ga gewoon een week op vakantie in duitsland ga ik toch nog op vakantie lol [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 10-07-2003 17:12] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
ja dat is het ergste!!! niet normaal kunnen zitten. Ik heb een 2p luchtbed dus het slapen is geen probleem |
|
quote: Ik moet ff zo'n mini stoelte ergens vandaan halen. En ik heb ook 2 persoons luchtbed, maar denk dat het een 1 persoons wordt aangezien er nog iemand in de tent slaapt "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
(ik weet niet of het al gezegd is, maar) ook best handig: opblaas kussentje.. laatst gehaald bij de Lidl (of hoe heet die toko). slaapmatje - niet vergeten (zoals ik laatst op graspop) |
|
quote: Ik heb op Graspop zo'n ding gekocht waar je je bier in kan zetten en wat je dus kan opblazen. Ook lekkor om op te zitten op t festival terrein *kan niet te lang staan* "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
flauwekul, gewoon in de modder gaan zitten... Dit slaat nergens op. |
|
vooral dingen die ik na afloop van 't festival weg kan pleuren, dus oude handdoeken, sokken en onderbroeken. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
ik sjouw altijd veel te veel mee naar een festival heb ik al gemerkt [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 10-07-2003 20:59] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ach... in ieder geval - Xenos stoel (opvouwbaar en in tas, inclusief bierhouder in armleuning!) - Tent - Luchtbed - Slaapzak o.i.d. - Mezelf - Mijn entreekaartje - Mijn paspoort & pinpas - Instant voedsel (in de vorm van spagetteria en dergelijke) |
|
quote: Behalve als iemand naast je ligt. |
|
quote: Dat zijn idd wel handige dingen om mee te nemen, daar mag je zeker van zijn Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Spaggetria .. jeugdsentiment IN zo;n kutbrandertje .. pruttele, niet te vreten maar trots op je prakkie |
|
quote:Dit jaar gaan we misshcien met de bus.. ER IS HOOOOPPP Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Mijn slaapzak verdomme!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
ma homies |
|
Ik sjouw mee: Geld discman digicam extra batterijtjes en bij een tweedaags festival (mits ik beide dagen ga): Tent Extra kleren Zooi FREEZE |
|
te veel... Kan er niks aan doen, ben een echt meisje wat dat betreft... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
vroegâh -- veeel en veeeeeel teveeel... naast de standaardzooi als -tent -slaapzak -luchtbed -kleding Nam ik ook altijd mee: -brander (1 keer zelfs een 2 pits gasstel ) -wok -fluitketel -borden, bestek, mokken -vers voer (thuis gesneden en gewassen) en koffie. Niet om El Cheapo uit te kunnen hangen, ik vond het altijd erg leuk om voor mijn tentje te koken. Dat vind ik nog steeds alleen heb ik geen zin meer me de tyfus te sjouwen en zal ik vanaf nu alleen de nodige basis meenemen naar festivals: tent, kleding, luchtbed, slaapzak. |
|
*schopt dit topic maar weer eens omhoog, de festivals komen er aan* * gitaar * schijtlint Bruce Banner |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |